colnago ferrari cf4
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die Merak op dat plaatje vind wel een mooie fiets. Ik vind de kleuren mooi, en de vorm is nog net normaal genoeg voor mij. Ik heb niets tegen DeRosa, ik zie alleen niet gebeuren dat ik er 1 koop de komende zoveel jaar, maar dat heeft meer te maken met prijs-kwaliteit enzow.
Reclame stunt?
Sorry hoor, maar dit is de zoveelste keer dat Colnago een Ferrari fiets maakt. In hoeverre het ook daadwerkelijk iets met Ferrari te maken heeft kan je je afvragen natuurlijk. Dit is ook geen fiets bedoelt voor ons, maar voor echte Ferrari gekken die ook nog graag fietsen.
Als je niets om auto's geeft vind je dit inderdaad pulp. Maar ik ken autoliefhebbers die dit dus wel heel erg gaaf vinden, ik vind zelf de Porsche (Storck) racefietsen ook erg koel bijvoorbeeld.
Trouwens wel opvallend dat Colnago op dit forum bijna nooit mooi gevonden wordt.
Sorry hoor, maar dit is de zoveelste keer dat Colnago een Ferrari fiets maakt. In hoeverre het ook daadwerkelijk iets met Ferrari te maken heeft kan je je afvragen natuurlijk. Dit is ook geen fiets bedoelt voor ons, maar voor echte Ferrari gekken die ook nog graag fietsen.
Als je niets om auto's geeft vind je dit inderdaad pulp. Maar ik ken autoliefhebbers die dit dus wel heel erg gaaf vinden, ik vind zelf de Porsche (Storck) racefietsen ook erg koel bijvoorbeeld.
Trouwens wel opvallend dat Colnago op dit forum bijna nooit mooi gevonden wordt.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 Oktober 2005
Achterkant afgekeken van Merak? Ik zie eigenlijk niet erg veel overeenkomsten:
Oog kapot? Ga eens bij een De Rosa Merak kijken!
Achterkant afgekeken van Merak? Ik zie eigenlijk niet erg veel overeenkomsten:
Oog kapot? Ga eens bij een De Rosa Merak kijken!
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 Oktober 2005
Die Merak op dat plaatje vind wel een mooie fiets. Ik vind de kleuren mooi, en de vorm is nog net normaal genoeg voor mij. Ik heb niets tegen DeRosa, ik zie alleen niet gebeuren dat ik er 1 koop de komende zoveel jaar, maar dat heeft meer te maken met prijs-kwaliteit enzow.
Hoezo Prijs Kwalitei?
Hoezo Prijs Kwalitei?
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
DeRosa is gewoon extreem duur. Bij andere merken krijg je meer frame voor je geld. Ik zou altijd een Scott CR1 verkiezen boven ieder DeRosa die erop dit moment is. Gewoon omdat dat frame technisch beter is. Gewicht is lager, stijver, zeker zo comfortabel.
En gaan we nu beledigen?
Ik vind de vorm toch echt totaal anders. Het enige wat overeenkomt is dat ze allebei niet recht zijn, maar meer kan ik niet vinden.
En gaan we nu beledigen?
Ik vind de vorm toch echt totaal anders. Het enige wat overeenkomt is dat ze allebei niet recht zijn, maar meer kan ik niet vinden.
Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 12 Oktober 2005
> Trouwens wel opvallend dat Colnago op dit forum bijna nooit mooi gevonden wordt
ik wel
vind ze zelfs mooier dan scott
Geef mij maar een De Rosa, ik wil mijn Merak niet ruilen tegen een Colnago!!!
> Trouwens wel opvallend dat Colnago op dit forum bijna nooit mooi gevonden wordt
ik wel
vind ze zelfs mooier dan scott
Geef mij maar een De Rosa, ik wil mijn Merak niet ruilen tegen een Colnago!!!
Quoten: Origineel geplaatst door janee op 13 Oktober 2005
Kijk sommige Colnagos zijn wel mooi;
Kun je dat even aanwijzen, ik zie het niet
Mooi is subjectief.
Kijk sommige Colnagos zijn wel mooi;
Kun je dat even aanwijzen, ik zie het niet
Mooi is subjectief.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Colnago's blijven er top uit zien, de c40/c50, dream, ct2, master, mix. Waarom? ik hou van de meer klassieke fiets.
Er zijn veel liefhebbers van scott en het zullen ook wel uitstekende fietsen zijn maar ik kan echt geen sloping zien dus vind ik ze niet mooi
Er zijn veel liefhebbers van scott en het zullen ook wel uitstekende fietsen zijn maar ik kan echt geen sloping zien dus vind ik ze niet mooi
sterven op tlint
-
- Forum-lid
En moet je op deze ferrari/colnago nog zelf trappen? Of gaat iet vanzelf zowel bergop als bergaf?
Ik vind er niks aan maar ja... dat is mijn mening...
Ik vind er niks aan maar ja... dat is mijn mening...