Campagnolo Eurus
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sinds wanneer is Belgie ineens zoveel goedkoper dan de prijsvechters in Nederland?
Hopmans 635,-......
Hopmans 635,-......
Less is bore
-
- Forum-lid
ik heb ze gekocht bij p.d.g. fietsenwinkel in baarle drongen. ook alles inbegrepen. volgende week krijgt hij ook de sirocco wielen binnen.
"Voor campa een erg snelle levering"
Niet echt, ik heb zelf de indruk dat Campa aan deze wielen niet veel doet. In het verleden werden de naven nog zelf gemaakt (en de rest volgens mij door corima). Bij de nieuwe wielen doen ze helemaal niets meer zelf (niet verkeerd, kijk naar shimano), kan er geput worden uit Fulcrum onderdelen en hebben we hier blijkbaar te maken met een snelle leverancier.
Niet echt, ik heb zelf de indruk dat Campa aan deze wielen niet veel doet. In het verleden werden de naven nog zelf gemaakt (en de rest volgens mij door corima). Bij de nieuwe wielen doen ze helemaal niets meer zelf (niet verkeerd, kijk naar shimano), kan er geput worden uit Fulcrum onderdelen en hebben we hier blijkbaar te maken met een snelle leverancier.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zijn die wielen in belgie ook voor zo'n prijsje online te bestellen?
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 03 December 2005
Sinds wanneer is Belgie ineens zoveel goedkoper dan de prijsvechters in Nederland? Hopmans 635,-......
Ik heb op dit forum al vaker gezegd dat Neutrons hier steeds voor 470€ (incl. wielhoezen) verkrijgbaar waren.
Normaal doet ie geen verzending, maar ik heb het eens besproken (toen iemand moeilijk aan Stronglight kon geraken in Nederland) en voor kennissen van me (met name de Nederlanders op dit forum) wil hij dit wel doen. Je kan m'n locale fietsenwinkel steeds een mailtje sturen met mijn groeten: info@fashionforcycling.be.
Sinds wanneer is Belgie ineens zoveel goedkoper dan de prijsvechters in Nederland? Hopmans 635,-......
Ik heb op dit forum al vaker gezegd dat Neutrons hier steeds voor 470€ (incl. wielhoezen) verkrijgbaar waren.
Normaal doet ie geen verzending, maar ik heb het eens besproken (toen iemand moeilijk aan Stronglight kon geraken in Nederland) en voor kennissen van me (met name de Nederlanders op dit forum) wil hij dit wel doen. Je kan m'n locale fietsenwinkel steeds een mailtje sturen met mijn groeten: info@fashionforcycling.be.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
wou net melden dat ze op ebay voor 449 staan. maar dan kun je ze beter bij salden kopen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 05 December 2005
http://cgi.ebay.de/CAMPAGNOLO-EURUS-G3- ... dZViewItem
399!
Ik heb ze via de club kunnen kopen voor 400 euro:):):):)Wel de zwarte versie 2005, die op de site hierboven is ook diegene van 2005 dacht ik.....
http://cgi.ebay.de/CAMPAGNOLO-EURUS-G3- ... dZViewItem
399!
Ik heb ze via de club kunnen kopen voor 400 euro:):):):)Wel de zwarte versie 2005, die op de site hierboven is ook diegene van 2005 dacht ik.....
Mijn Canyon Ultimate CF
-
- Forum-lid
waar staan de salden prijzen voor de kerstshow dan?
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- daniel1975
- Forum-lid HC
Webshop openen, rechtsonder.
Less is bore