Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Fizik Arione

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 21 sep 2005 16:27

De Arione krijgt een carbon upgrade in 2006, 179gr:

xlr8r
Forum-lid

xlr8r 23 sep 2005 18:57

Jheb ze gezien bij een site nu voor 49 zwart, kleuren waren duurder. Lijkt me een superzadel, maar een pro-link is ook niet mis. Alleen iets zwaarder. De extra lengte van de arione valt relatief mee. Vind de celeste kleur erg mooi op een bianche freccia celeste. Trouwens de fiets van Diluca in t wit is ook erg ge.... ehh leuk. (mijn vriendin leest mee)
TIs een beetje off topic maar volgens mij is alles van Fizik goed ook het stuurlint bv.
pas op! paaltje!

casran
Forum-lid HC

casran 23 sep 2005 22:00

Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 23 September 2005

Jheb ze gezien bij een site nu voor 49 zwart, kleuren waren duurder. Lijkt me een superzadel, maar een pro-link is ook niet mis. Alleen iets zwaarder. De extra lengte van de arione valt relatief mee. Vind de celeste kleur erg mooi op een bianche freccia celeste. Trouwens de fiets van Diluca in t wit is ook erg ge.... ehh leuk. (mijn vriendin leest mee)
TIs een beetje off topic maar volgens mij is alles van Fizik goed ook het stuurlint bv.

Kan je nog even doorgeven waar die zadels zo goedkoop te krijgen waren?
Dit fi'zi:k zadel is voor mij perfect, al mag het idd wat lichter; 250gr is bepaald zwaar. Sommige andere renners hebben er wel vaker problemen mee: bij een vriend van me was het het beste zadel waarop hij ooit zat, maar na verloop van tijd braken ze... 8 zadels heeft ie zo gebroken, telkens netjes eentje in garantie gekregen, maar hij was het wel beu (ik rijd nu op z'n laatste garantievervanging) en zoekt nu een ander. De carbonversie is volgens hem steviger, maar iets harder en daar wil hij dus geen 200km gaan op zitten. De Arione is nu ook weer niet zooo perfect, jammer genoeg.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

martijn09
Forum-lid

martijn09 23 sep 2005 22:34

49,- Laat maar zien, ik geloof er niets van. In ieder geval niet met verzendkosten. De mijne gaat in de verkoop dus gegadigden kunnen zich melden. Ik heb er totaal 100 km op gereden, het is niets voor mij. Ik heb em bij bike2build gekocht, doos en bon heb ik nog. Ik wil er 30 afdoen.
Deze advertentieruimte is te huur.

casran
Forum-lid HC

casran 23 sep 2005 22:37

Quoten: Origineel geplaatst door Martijn09 op 23 September 2005

49,- Laat maar zien, ik geloof er niets van. In ieder geval niet met verzendkosten. De mijne gaat in de verkoop dus gegadigden kunnen zich melden. Ik heb er totaal 100 km op gereden, het is niets voor mij. Ik heb em bij bike2build gekocht, doos en bon heb ik nog. Ik wil er 30 afdoen.

Het zou kunnen hoor, k heb ze bij Van Eyck Aalst zelf nog gezien in juli voor 55€... weet wel niet of het de versie met magnesium of titanium brug was.
Na 100km heb jij al een zadel getest?

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

martijn09
Forum-lid

martijn09 23 sep 2005 23:06

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 23 September 2005

Het zou kunnen hoor, k heb ze bij Van Eyck Aalst zelf nog gezien in juli voor 55€... weet wel niet of het de versie met magnesium of titanium brug was.
Na 100km heb jij al een zadel getest?

Dat weet ik dat ie ergens in Belgie voor 55,- te koop was. De mijne kost 60,- met bon. Ik heb er twee maal 50 km mee gefietst. De ellende begint na een km of 8 en houdt niet meer op. Omhoog, omlaag naar voren, naar achteren het maakt niet uit, het is gewoon te smal voor mij. Ik start wel een nieuwe topic voor brede zadel tips.

xlr8r
Forum-lid

xlr8r 24 sep 2005 03:31

Welk bedrijf toont nu zijn producten inclusief verzendkosten??
Beetje domme opmerking he??
Ik moet ff een tour erbij pakken(tis nu een beetje laat) was een geadverteerde prijs. Misschien wel een lokkertje maar er stond echt 49.
pas op! paaltje!

martijn09
Forum-lid

martijn09 24 sep 2005 14:14

Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 24 September 2005

Welk bedrijf toont nu zijn producten inclusief verzendkosten??
Beetje domme opmerking he??
Ik moet ff een tour erbij pakken(tis nu een beetje laat) was een geadverteerde prijs. Misschien wel een lokkertje maar er stond echt 49.

Wat een beetje dom is, is net doen of je ergens een zadel kan krijgen voor 49,- terwijl daar sowieso geld bij komt voor verzending... Die moet je toch betalen...

xlr8r
Forum-lid

xlr8r 24 sep 2005 19:40

@Martijn09
a.Ik vind het sowieso niet leuk dat je mij indirect beschuldigd van liegen.    b.En daarnaast werd er de prijs ex verzending gemeld van Salden €75
 Natuurlijk als je naast een FM kun je hem zelf ophalen uit duitsland gaat dat vaak niet ook bij Salden laat ik mijn spullen opsturen a 12,95 rembours. En hoeveel denk je dat de verzend kosten zijn? Ik betaalde  vorig jaar €8 euro voor verzenden vanuit Duitsland.
Ik snap niet wat je precies zeurt maar op pagina 91 van de tour van september 2005 staat www.bike-x-perts .com Fizik Arione Titan €49,95.
Ik denk dat andere tourlezers op het forum dit wel willen bevestigen
Misschien is een excuses op zijn plaats??
pas op! paaltje!

martijn09
Forum-lid

martijn09 24 sep 2005 19:57

Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 24 September 2005

@Martijn09
a.Ik vind het sowieso niet leuk dat je mij indirect beschuldigd van liegen.    b.En daarnaast werd er de prijs ex verzending gemeld van Salden €75
 Natuurlijk als je naast een FM kun je hem zelf ophalen uit duitsland gaat dat vaak niet ook bij Salden laat ik mijn spullen opsturen a 12,95 rembours. En hoeveel denk je dat de verzend kosten zijn? Ik betaalde  vorig jaar €8 euro voor verzenden vanuit Duitsland.
Ik snap niet wat je precies zeurt maar op pagina 91 van de tour van september 2005 staat www.bike-x-perts .com Fizik Arione Titan €49,95.
Ik denk dat andere tourlezers op het forum dit wel willen bevestigen
Misschien is een excuses op zijn plaats??

Conclusie: iedereen moet de verzendkosten aangeven aangezien deze vaak uiteenlopen (en dan toevallig net bij diegenen die goedkope producten leveren hoog uitvallen...)@XLR8R: Mijn welgemeende excuses hoor, je excuses voor jouw reactie zijn door mij ook gelijk geaccepteerd...

delsol
Forum-lid

delsol 26 sep 2005 20:20

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 12 September 2005
Enig idee aan welke prijs en waar ik het goedkoopst aan de
Arione carbon kan geraken?
bij  salden voor 175 euro

delsol
Forum-lid

delsol 26 sep 2005 20:22

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 12 September 2005

Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 12 September 2005

Ik ben van plan een arione aan te schaffen, maar waar is hij het goedkoopst? Bij Salden kost een exemplaar 75 euro. Waar o waar kan het goedkoper?

Ik heb 'm ooit bij Salden aan 73 euro gekocht.   Van Eyck Aalst verkocht er massaal in juli aan 55€ (!!), zowat de helft van de officiële verkoopprijs; weet niet of ze 'r nog hebben.
Enig idee aan welke prijs en waar ik het goedkoopst aan de Arione carbon kan geraken?

bij salden de carbon voor 175 euro

Plaats reactie