marktplaats
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 17 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Augustus 2005
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 31 Augustus 2005
Toevallig ken ik de aanbieder van deze fiets, hij woont 30 km verderop. Het is idd een Dogma FP en hij is geloof ik ongeveer een half jaar oud met normaal gebruik. € 3500 betaal je anders alleen al voor het frame, dus dat lijkt me een prima prijs voor deze fiets
Wat ik me afvraag (kwam even aan bod bij een vroegere topic over Marktplaats): waarom doet iemand zo'n topframe na zo korte tijd al van de hand? Don't get it...
Ik zit er ook sterk aan te denken om mijn Cervelo soloist Carbon te verkopen,
Zodat ik er een Cervelo Soloist carbon SL voor terug kan kopen.
Ik dacht dat ie al lang te koop stond .. ..
Welke maat is het ? prijs ?
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Augustus 2005
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 31 Augustus 2005
Toevallig ken ik de aanbieder van deze fiets, hij woont 30 km verderop. Het is idd een Dogma FP en hij is geloof ik ongeveer een half jaar oud met normaal gebruik. € 3500 betaal je anders alleen al voor het frame, dus dat lijkt me een prima prijs voor deze fiets
Wat ik me afvraag (kwam even aan bod bij een vroegere topic over Marktplaats): waarom doet iemand zo'n topframe na zo korte tijd al van de hand? Don't get it...
Ik zit er ook sterk aan te denken om mijn Cervelo soloist Carbon te verkopen,
Zodat ik er een Cervelo Soloist carbon SL voor terug kan kopen.
Ik dacht dat ie al lang te koop stond .. ..
Welke maat is het ? prijs ?
t hangt een beetje vanaf, ik krijg een nieuw frame (lakprobleempje), dus wil ik vragen of ik voor een SLC SL kan bijbetalen. Als dat niet lukt dan verkoop ik misschien mijn SLC.
Omdat het een gloenieuw frame is wi ik er niet teveel op inleveren. Het is een 56cm
Omdat het een gloenieuw frame is wi ik er niet teveel op inleveren. Het is een 56cm
pas op! paaltje!
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 17 Augustus 2006
t hangt een beetje vanaf, ik krijg een nieuw frame (lakprobleempje), dus wil ik vragen of ik voor een SLC SL kan bijbetalen. Als dat niet lukt dan verkoop ik misschien mijn SLC.
Welke verkoop je dan ? Het nieuw verkregen frame ?
Welke verkoop je dan ? Het nieuw verkregen frame ?
Mwah gewoon wat lak probleempjes op de bovenbuis; bobbeltjes, alu zichtbaar van de kabelstop en een druppel hoort niet thuis op een frame van 3250 euro vind ik!
Vandaag of morgen hoop ik meer duidelijkheid te hebben.
heb er geen topic over geopend. Pas als ik niet goed word behandeld ga ik met stront gooien.
heb er geen topic over geopend. Pas als ik niet goed word behandeld ga ik met stront gooien.
pas op! paaltje!
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 21 Augustus 2006
Mwah gewoon wat lak probleempjes op de bovenbuis; bobbeltjes, alu zichtbaar van de kabelstop en een druppel hoort niet thuis op een frame van 3250 euro vind ik!
Viespeuk !!
Viespeuk !!
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 05 September 2005
Misschien overbodig maar: een dogma koop je nieuw of helemaal niet! De eerste twee produktiejaren hadden aardig wat lakproblemen (zou nu verholpen moeten zijn). De Dogma is van magnesium en een lakbeschadiging lijdt onherroepelijk tot een gat in het frame (magnesium reageerd zeer heftig met lucht/water). Een dogma heeft zeker geen eeuwig leven en garantie is prioriteit no. 1. Dogma's worden vanwege het bovenstaande in Duitsland verhandeld voor ver onder de 2000 Euro dus 3500 is gewoon veel teveel geld!
Kan me goed voorstellen dat het dunwandige magnesium kwetsbaar is bij lakbeschadiging. Maar met mijn time equipe pro magnesium pedalen zaten er op een gegeven moment zeer veel krassen op, maar er viel echt geen gat in het magnesium. En ze brokkelden ook niet langzaam af ofzo. Zijn nog steeds perfecte pedalen (afgezien van het uiterlijk)
Misschien overbodig maar: een dogma koop je nieuw of helemaal niet! De eerste twee produktiejaren hadden aardig wat lakproblemen (zou nu verholpen moeten zijn). De Dogma is van magnesium en een lakbeschadiging lijdt onherroepelijk tot een gat in het frame (magnesium reageerd zeer heftig met lucht/water). Een dogma heeft zeker geen eeuwig leven en garantie is prioriteit no. 1. Dogma's worden vanwege het bovenstaande in Duitsland verhandeld voor ver onder de 2000 Euro dus 3500 is gewoon veel teveel geld!
Kan me goed voorstellen dat het dunwandige magnesium kwetsbaar is bij lakbeschadiging. Maar met mijn time equipe pro magnesium pedalen zaten er op een gegeven moment zeer veel krassen op, maar er viel echt geen gat in het magnesium. En ze brokkelden ook niet langzaam af ofzo. Zijn nog steeds perfecte pedalen (afgezien van het uiterlijk)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En jij denkt dat die pedalen bijna helemaal van magnesium zijn gemaakt? Magnesium wordt ook gewoon veel gebruikt in namen omdat het gek genoeg goed verkoopt, je doet bij je legering een halve procent magnesium, er verandert bijna niets aan en voila de marketingafdeling weer blij.
Graag zou ik eens wat info willen over deze fiets:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3D126fta3D
wat voor frame is dit? volledig carbon? Mij lijkt de prijs eigenlijk belachelijk hoog gezien het feit dat de fiets 1 jaar oud is. Denk dat je ´m nieuw nog wel goedkoper kunt krijgen (of het moet echt een heel duur frame zijn)
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3D126fta3D
wat voor frame is dit? volledig carbon? Mij lijkt de prijs eigenlijk belachelijk hoog gezien het feit dat de fiets 1 jaar oud is. Denk dat je ´m nieuw nog wel goedkoper kunt krijgen (of het moet echt een heel duur frame zijn)
Train ze!
Geloof dat dit wel het lelijkste kleurschema is dat ik de laatste tijd heb gezien (zandkleur staat leuk op een tank maar minder op een racefiets) ... Er zijn er in iedergeval meer dat 1 in de Benelux en de vraagprijs (is het een gebruikte of een nieuwe) is tussen de 2 maar dichter bij de 3 duizend Euro te hoog. Gok dat die 4700 geboden is door een bekende......