Massi voor spanje.
monoc is UK volgens mij.
Merken
WOW, wat een reacties....ik miste er blijkbaar dus nog wel een aantal.Zoals Casran al zei: "Even inpassen" blijft het wel zo overzichtelijk.Mijn bedoeling van deze lijst was wel om een lijst te maken met merken die of alleen maar of, naast gewone fietsen/MTB's ook GOEDE racefietsen (bv. gazelle) maken, dus bv. niet RIH (ondanks dat het goede fietsen zijn....'k heb er ook een.( maken nu geen racefietsen meer)). Ben benieuwd hoe lang ie kan worden!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Zullo, ik weet niet waar het vandaan komt? Ook Tifosi weet ik niet waar dat weg komt? Xesco weet ik ook niet.
Daccordi: italie. Benotto: Belgie. Espada: spanje. Ciocc: Italie. Cornelo: belgie. Olmo: italie. Kestrel: VS. Vision: nederland. King: nederland. Casati: italie. Endorfin: duits.
Daccordi: italie. Benotto: Belgie. Espada: spanje. Ciocc: Italie. Cornelo: belgie. Olmo: italie. Kestrel: VS. Vision: nederland. King: nederland. Casati: italie. Endorfin: duits.
Quoten: Origineel geplaatst door cube op 30 Augustus 2005
Zullo, ik weet niet waar het vandaan komt? Ook Tifosi weet ik niet waar dat weg komt? Xesco weet ik ook niet.
Vergat nog het franse gitane, en uit de VS nog merida en airborne en dracat uit nederland.
Vergat nog het franse gitane, en uit de VS nog merida en airborne en dracat uit nederland.
-
- Forum-lid
Merida toch zeker Taiwan???
als je bij die namen gelijk kon doorlinken naar website was het helemaal mooi geweest
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>
Ha! Trekbiker....ik lees dit als een voorstel dat jij die taak graag op je neemt! .
'k ben benieuwd naar het resultaat!
En zoals gezegd: "Even inpassen" blijft het wel zo overzichtelijk?!?!!
'k ben benieuwd naar het resultaat!
En zoals gezegd: "Even inpassen" blijft het wel zo overzichtelijk?!?!!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox