Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 06 September 2006
hey casran
ik heb u gezien vrijdag in eurobike kuota stand
je zat al goed aan het bier
wil je eens iets voor me doen??
de foto van de nieuwe zannata op forum zetten
nu mag da wel van
u kale collaga (pouier of hoe noemt men hem?) staat zijn vrouw weer in de brochure???
samen met de jo zijn vrouw (de jo is menne baas bij mega bike)
alvast bedankt
Lol... ik heb even een Kuota biertje gedronken (don't ask, not for sale!!), meer niet toen. 's Avonds ben ik gaan dineren met Stefan Behrens en die trakteerde me Duits bier per halve liters...
Het Zannata carbon frame komt voorlopig niet online, zoals ik al eerder zei. Ik kan je meegeven dat waarschijnlijk een andere dame in de Zannata 2007 folder komt... niet mijn wederhelft, om enige vraag voor te zijn!
Kuota Kharma
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 06 September 2006
hey casran
ik heb u gezien vrijdag in eurobike kuotha stand
nu mag da wel van
u kale collaga (pouier of hoe noemt men hem?) staat zijn vrouw weer in de brochure???
alvast bedankt
Moeyersons !
hey casran
ik heb u gezien vrijdag in eurobike kuotha stand
nu mag da wel van
alvast bedankt
Moeyersons !
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 Augustus 2005
Het gaat hier om de Kharma. De Kredo is een duurder model.Kuota krijgt heel goede noteringen en was in het Franse tijdschrift Le Cycle ooit uitgeroepen tot "Vélo route de l'année" (met de Kredo, meen ik). Prachtige fiets; ik herinner me vooral een renner die in de opwarming voor een koers een "wheelie" probeerde en op z'n bek ging ermee... lacheuh!
Dat was de Ksano, Casran, ik dacht voor l'année 2004.
PS : Fietsmaat is in onderhandeling ivm de aankoop van een full-carbon Zannata met 105 tegen een werkelijk verbluffend lage prijs. Dus jullie dealers hebben de nieuwe prijslijsten al ?
Het gaat hier om de Kharma. De Kredo is een duurder model.Kuota krijgt heel goede noteringen en was in het Franse tijdschrift Le Cycle ooit uitgeroepen tot "Vélo route de l'année" (met de Kredo, meen ik). Prachtige fiets; ik herinner me vooral een renner die in de opwarming voor een koers een "wheelie" probeerde en op z'n bek ging ermee... lacheuh!
PS : Fietsmaat is in onderhandeling ivm de aankoop van een full-carbon Zannata met 105 tegen een werkelijk verbluffend lage prijs. Dus jullie dealers hebben de nieuwe prijslijsten al ?
Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 06 September 2006
Even opgezocht: het was de Khan, die het haalde voor Time en Look.
We hebben nog geen definitieve prijslijsten vastgelegd, zelfs niet de definitieve kleurstellingen (wat de Zannata U6 frames betreft dan). Enkel voor het full carbon frame van Zannata is vooropgesteld dat de adviesprjis van het frameset (kader+vork+monocoque carbon zadelpen+kopserie) 899€ zal zijn.
Even opgezocht: het was de Khan, die het haalde voor Time en Look.
We hebben nog geen definitieve prijslijsten vastgelegd, zelfs niet de definitieve kleurstellingen (wat de Zannata U6 frames betreft dan). Enkel voor het full carbon frame van Zannata is vooropgesteld dat de adviesprjis van het frameset (kader+vork+monocoque carbon zadelpen+kopserie) 899€ zal zijn.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve