terug van kale reis hopmans!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik was zelf toevallig gisteren bij Hopmans en druk was het er zeker niet. Verkoper was tegen ons uiterst vriendelijk, ging achter steeds andere schoenen halen zodat we die ook konden passen. Kwam zelfs met de optie of goedkopere Shimano's niet pasten. Was zelf nog nooit bij Hopmans geweest (is wat ver weg vanuit Enschede ), maar op deze rustige vrijdagmiddag was mijn ervaring uitstekend (en de prijs was dat zonder twijfel ook).
Daniel1975 schreef: @havana: noem mij eens een bekende webshop die met Campa goedkoper is dan Hopmans? Zou soms wel handig zijn.
Bike-palast.com komt een heel eind, en als je ze een link naar de website van Hopmans mailt krijg je doorgaans dezelfde prijs.
Ook Bike-components.de garandeert de laagste prijs, al heb ik daar m.b.t. Campa groepen geen ervaring mee (wel met andere onderdelen).
Bij hopmans ga je enkel voor de kerstacties.
Doorgaans zijn winkels zoals bikegear of van eyck goedkoper voor een groep.
In België toch.
Ik zelf ben enkel voor de dura-ace 7800 groep naar Hopmans gegaan.
De Ultegra 2011 kan ik zelf voor 550 krijgen, dus daarvoor moet ik niet naar Nederland.
Kan iemand deze groep voor 550 krijgen in Nederland of Duitsland???
Bike components haalt deze prijs niet.
Doorgaans zijn winkels zoals bikegear of van eyck goedkoper voor een groep.
In België toch.
Ik zelf ben enkel voor de dura-ace 7800 groep naar Hopmans gegaan.
De Ultegra 2011 kan ik zelf voor 550 krijgen, dus daarvoor moet ik niet naar Nederland.
Kan iemand deze groep voor 550 krijgen in Nederland of Duitsland???
Bike components haalt deze prijs niet.
Heb zelf veel positieve ervaringen met Hopmans maar dat komt waarschijnlijk ook, omdat ik daar al jaren vaste klant ben. De man die achter de kassa stond moet toch echt Frans Hopmans zijn geweest ja. Jammer dat Patrick je vervolgens geen goed voorstel heeft kunnen doen. Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat juist hij de persoon is daar, die zulke problemen vaak goed weet op te lossen (bij mij bijv. met garanties of als iets tijdelijk niet leverbaar is). Die andere 17-jarige mannetjes achter de balie neem ik vaak niet al te serieus.
Maargoed, erg zuur als je zo lang speciaal daarvoor naar Bergen bent gereden!! Helaas koop je hier letterlijk helemaal niks voor...
Maargoed, erg zuur als je zo lang speciaal daarvoor naar Bergen bent gereden!! Helaas koop je hier letterlijk helemaal niks voor...
Canyon Ultimate CF SL 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
havana schreef:Daniel1975 schreef: @havana: noem mij eens een bekende webshop die met Campa goedkoper is dan Hopmans? Zou soms wel handig zijn.
Bike-palast.com komt een heel eind, en als je ze een link naar de website van Hopmans mailt krijg je doorgaans dezelfde prijs.
Ook Bike-components.de garandeert de laagste prijs, al heb ik daar m.b.t. Campa groepen geen ervaring mee (wel met andere onderdelen).
Laagste prijs garantie zegt mij persoonlijk totaal niets. Ik koop het dan gewoon bij de aanbieder die hem spul het goedkoopst aanbied.
Pas de laagste prijs aanbieden als de klant met een andere folder aan komt zetten vind ik laf.
Less is bore
Daniel1975 schreef:havana schreef:Daniel1975 schreef: @havana: noem mij eens een bekende webshop die met Campa goedkoper is dan Hopmans? Zou soms wel handig zijn.
Laagste prijs garantie zegt mij persoonlijk totaal niets. Ik koop het dan gewoon bij de aanbieder die hem spul het goedkoopst aanbied.
Pas de laagste prijs aanbieden als de klant met een andere folder aan komt zetten vind ik laf.
Ik denk dat havana het anders bedoelt, namelijk dat hij goede ervaringen heeft met bovenstaande online shops, daar de voordelen heeft (geen uren rijden om te merken dat iets niet meer in voorraad is, waar heel deze discussie over gaat), en toch voor die prijs.
Daniel1975 schreef:Laagste prijs garantie zegt mij persoonlijk totaal niets. Ik koop het dan gewoon bij de aanbieder die hem spul het goedkoopst aanbied.
Jij doet een klant met je werk nooit een scherper voorstel, terwijl hij eigenlijk voornemens was om met een ander in zee te gaan?
Ik vind het wel slim. Je krijgt op een makkelijke manier inzicht in de markt en weet wat je klanten overwegen. Scheelt weer mannetjes die continu bij concurrenten gaan kijken wat spullen kosten. Dat doen ze alleen bij de BCC...
- daniel1975
- Forum-lid HC
litespeed schreef:Daniel1975 schreef:Laagste prijs garantie zegt mij persoonlijk totaal niets. Ik koop het dan gewoon bij de aanbieder die hem spul het goedkoopst aanbied.
Jij doet een klant met je werk nooit een scherper voorstel, terwijl hij eigenlijk voornemens was om met een ander in zee te gaan?
Ik vind het wel slim. Je krijgt op een makkelijke manier inzicht in de markt en weet wat je klanten overwegen. Scheelt weer mannetjes die continu bij concurrenten gaan kijken wat spullen kosten. Dat doen ze alleen bij de BCC...
Nee, want dat is in mijn geval appels met peren vergelijken. Iemand kiest voor een bepaalde aanbieder en filosofie.
Ik vind het "low price garantie" systeem laf; een klant die in goed vertrouwen koopt betaald meer dan iemand die de tijd en kennis heeft om te shoppen. Naar mijn mening dien je het bedrijf wat de scherpste prijs biedt gewoon te belonen voor het openbaar maken van die prijs.
Less is bore
>Laagste prijs garantie zegt mij persoonlijk totaal niets. Ik koop het dan gewoon bij de aanbieder die hem spul het goedkoopst aanbied.
Mij wel. Ik koop graag bij B-C. Dat vind ik een fatsoenlijke zaak. Als ze een paar Euro duurder zijn dan een ander, dan vraag ik bestpreis aan en als ze het niet doen, dan koop ik ondanks een beetje prijsverschil toch bij B-C. Ze doen altijd hun best netjes te zijn. Daarvoor ga ik niet bij een of andere zaak kopen , waarvan ik niet weet of ze wel leveren.
Mij wel. Ik koop graag bij B-C. Dat vind ik een fatsoenlijke zaak. Als ze een paar Euro duurder zijn dan een ander, dan vraag ik bestpreis aan en als ze het niet doen, dan koop ik ondanks een beetje prijsverschil toch bij B-C. Ze doen altijd hun best netjes te zijn. Daarvoor ga ik niet bij een of andere zaak kopen , waarvan ik niet weet of ze wel leveren.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Daniel1975 schreef:Naar mijn mening dien je het bedrijf wat de scherpste prijs biedt gewoon te belonen voor het openbaar maken van die prijs.
Blijkbaar mankeert er wat aan die goedkope toko, anders had je de andere winkel sowieso niet gevraagd om het matchen van de prijs.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Huh? Volgens mij moet je dit topic nog eens heeeeel goed lezen en dan concluderen dat het niet over mij persoonlijk gaat.
Had jij niet iets over oogkleppen een paar weken geleden.....
Had jij niet iets over oogkleppen een paar weken geleden.....
Less is bore