alround wielset
Geplaatst: 24 jul 2005 23:33
Quoten: Origineel geplaatst door Mr.Scott op 24 Juli 2005
Hi Amclassic-fan,
Gezien uw nickname neem ik aan dat u met am classic wielen rijdt (welke)? Bent u daar tevreden over ? Ik gelezen dat er wat problemen waren met de naven maar die zouden tegenwoordig opgelost zijn naar het schijnt. En het remoppervlak zou 8mm hoog bedragen ipv 10mm waardoor de plaatsing vd remblokken moeilijker is.
Graag uw ervaringen/bevindingen indien mogelijk aub.
Thx
had je dat toch fout. Ik was vorig jaar zomer van plan om een setje 350's aan te schaffen. Maar toen had ik nog niet gehoord van de problemen met de naven van American Classic. Er waren nog al wat mensen die horror verhalen vertelden over hun ervaringen. Bijv lagers die al na 80 km verrot gingen. Het was niet allemaal helemaal slecht, want bij andere werkte ze wel gewoon prima. Maar ik kon het financiële risico niet lopen een wielset te kopen die misschien meteen kapot zouden gaan.
De 2005 naven schijnen een stuk beter te zijn dan de oude naven, alleen nu hoorde ik dat er een hele partij dus weer is terug geroepen. :S.
Misschien dat ik zelf van de winter toch nog een setje 350 koop met cx ray spaken. Maar daar ben ik nog niet echt overuit.
1 ding moet iedereen denk ik wel goed bedenken, dat een hele lichte wielset gewoon veel minder duurzaam is. Ik zie ook niet het voordeel van op een hele dure wielset trainen niet, want het maakt immer nix uit als je tijdens de training iets harder gaat. Het enige wat voor mij telt is dat de wielset betrouwbaar is. Een specialere en lichtere wielset zou ik alleen gebruiken voor cyclo's en wedstrijden. just my 2 c.'s
Hi Amclassic-fan,
Gezien uw nickname neem ik aan dat u met am classic wielen rijdt (welke)? Bent u daar tevreden over ? Ik gelezen dat er wat problemen waren met de naven maar die zouden tegenwoordig opgelost zijn naar het schijnt. En het remoppervlak zou 8mm hoog bedragen ipv 10mm waardoor de plaatsing vd remblokken moeilijker is.
Graag uw ervaringen/bevindingen indien mogelijk aub.
Thx
had je dat toch fout. Ik was vorig jaar zomer van plan om een setje 350's aan te schaffen. Maar toen had ik nog niet gehoord van de problemen met de naven van American Classic. Er waren nog al wat mensen die horror verhalen vertelden over hun ervaringen. Bijv lagers die al na 80 km verrot gingen. Het was niet allemaal helemaal slecht, want bij andere werkte ze wel gewoon prima. Maar ik kon het financiële risico niet lopen een wielset te kopen die misschien meteen kapot zouden gaan.
De 2005 naven schijnen een stuk beter te zijn dan de oude naven, alleen nu hoorde ik dat er een hele partij dus weer is terug geroepen. :S.
Misschien dat ik zelf van de winter toch nog een setje 350 koop met cx ray spaken. Maar daar ben ik nog niet echt overuit.
1 ding moet iedereen denk ik wel goed bedenken, dat een hele lichte wielset gewoon veel minder duurzaam is. Ik zie ook niet het voordeel van op een hele dure wielset trainen niet, want het maakt immer nix uit als je tijdens de training iets harder gaat. Het enige wat voor mij telt is dat de wielset betrouwbaar is. Een specialere en lichtere wielset zou ik alleen gebruiken voor cyclo's en wedstrijden. just my 2 c.'s