welke zadel hebben jullie?
selle italia flite tt ,
retehard maar lekker slank , en na wenning echt een super zadel ! mits goede koersbroek
heb al van de slr gehoord dat ze te breed zijn en de binnenbenen irriteren
retehard maar lekker slank , en na wenning echt een super zadel ! mits goede koersbroek
heb al van de slr gehoord dat ze te breed zijn en de binnenbenen irriteren
Quoten: Origineel geplaatst door ridley86 op 04 Juli 2005
selle italia flite tt , retehard maar lekker slank , en na wenning echt een super zadel ! mits goede koersbroekheb al van de slr gehoord dat ze te breed zijn en de binnenbenen irriteren
Je hebt gehoord dat een SLR te breed is, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Mijn SLR irriteert absoluut niet aan mijn binnenbenen (zou niet weten hoe ). Aan van horen zeggen bij zadels heb je niet zoveel bij zadels denk ik...
selle italia flite tt , retehard maar lekker slank , en na wenning echt een super zadel ! mits goede koersbroekheb al van de slr gehoord dat ze te breed zijn en de binnenbenen irriteren
Je hebt gehoord dat een SLR te breed is, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Mijn SLR irriteert absoluut niet aan mijn binnenbenen (zou niet weten hoe ). Aan van horen zeggen bij zadels heb je niet zoveel bij zadels denk ik...
-
- Forum-lid
Fizik Alliante (sport). Een heerlijk zadel. De niet sport versie is erg prijzig. Wat precies het verschil tussen de niet en wel sport versie is heb ik nog niet kunnen ontdekken. Wel dat de sport versie standaard op fietsen geleverd wordt.
-
- Forum-lid
Zou goed kunnen. Duurste model maakt ook gebruik van carbon. Gelukkig maakt dat kwa comfort niks uit
Quoten: Origineel geplaatst door sunadumari op 01 Juli 2005
Selle Italia Oktavia, lederen gelzadel, mooi design, echter naampje Oktavia aan de zijkanten slijt snel weg door wrijving. Zadel zit prima, geen last van m'n zitvlak. 40 euro via internet
Deze heb ik ook. Hij kwam standaard meegeleverd op mijn fiets. Ik ben er eigenlijk wel tevreden over. Misschien dat ik bij echt lange tochten last ga krijgen, maar dan ga ik wel een ander zadel proberen.
Selle Italia Oktavia, lederen gelzadel, mooi design, echter naampje Oktavia aan de zijkanten slijt snel weg door wrijving. Zadel zit prima, geen last van m'n zitvlak. 40 euro via internet
Deze heb ik ook. Hij kwam standaard meegeleverd op mijn fiets. Ik ben er eigenlijk wel tevreden over. Misschien dat ik bij echt lange tochten last ga krijgen, maar dan ga ik wel een ander zadel proberen.
<a target="_blank" href= "http://album.zoom.nl/user/8553/images/8 ... .jpg">Mijn Bulls 105</a>
Quoten: Origineel geplaatst door Andre op 30 Juni 2005
Ik heb een AX-Lightness endurance zadel. Geeft goed mee en door de juiste pasvorm kan ik het uren uithouden zonder een centje pijn. Is de pasvorm niet goed voor je zul je wel door een hel gaan
Ik gebruik dit zadel ook & moet zeggen dat ik geen ander meer moet hebben, superzadel ! En ivm pasvorm, ik denk dat het vooral de juiste hoek is die het zadel comfortabel maakt of niet.
Ik heb een AX-Lightness endurance zadel. Geeft goed mee en door de juiste pasvorm kan ik het uren uithouden zonder een centje pijn. Is de pasvorm niet goed voor je zul je wel door een hel gaan
Ik gebruik dit zadel ook & moet zeggen dat ik geen ander meer moet hebben, superzadel ! En ivm pasvorm, ik denk dat het vooral de juiste hoek is die het zadel comfortabel maakt of niet.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik zweer bij Arione nu. Heb dr nu een dikke 1000 km op gereden en ben er erg tevreden over. Hiervoor had ik een zadel met gel erin van selle italia oid. De arione is veel platter en ook ietsjes langer wat ik vooral fijner vindt als ik diep in de beugels ga. Ik heb eigenlijk nagenoeg geen last gehad van zadelpijn en was ook zo gewend aan het zadel
Ik heb er pas een AX Phoenix opgezet, en nogal moeite gehad om de juiste positie te vinden. Zadelpen wat lager gezet en zadeltip verder naar voren. Heeft een totaal andere vormgeving dan m'n Selle Italia SLR. Toch zit 'm verrassend comfortabel.