Forumtocht in het westen.
Vasstellen dag van fietstocht:
Naar wat voor een dag gaat jullie voorkeur uit? Is dat, zoals eerder aangegeven de 'zondag' of een andere dag? Hieronder staan 2 lijsten waarop jullie je namen invullen kunnen om aan te geven welke dag en starttijdstip jullie voorkeur heeft. Nog kort een aantal andere gegevens:
De route is minder dan 100 km in de omgeving Zoetermeer (startplaats), met in ieder geval 1 pauze (op verzoek van Beginnertje en mij ). Nog niet bekend, of na afloop nog nage/borreld/praat gaat worden en waar dat is.
Dag NaamMA:DI:WO:DO:VR:ZA:ZO
Begintijdstip Naam9.00 - 9.30 :9.30 - 10.00 :10.00 - 10.30 :
In week 25 (vanaf 19 juni) kijk ik hoe het ervoor staat en ga ik met Beginnertje een datum in begin juli prikken, waarop jullie nog kunnen reageren.
Naar wat voor een dag gaat jullie voorkeur uit? Is dat, zoals eerder aangegeven de 'zondag' of een andere dag? Hieronder staan 2 lijsten waarop jullie je namen invullen kunnen om aan te geven welke dag en starttijdstip jullie voorkeur heeft. Nog kort een aantal andere gegevens:
De route is minder dan 100 km in de omgeving Zoetermeer (startplaats), met in ieder geval 1 pauze (op verzoek van Beginnertje en mij ). Nog niet bekend, of na afloop nog nage/borreld/praat gaat worden en waar dat is.
Dag NaamMA:DI:WO:DO:VR:ZA:ZO
Begintijdstip Naam9.00 - 9.30 :9.30 - 10.00 :10.00 - 10.30 :
In week 25 (vanaf 19 juni) kijk ik hoe het ervoor staat en ga ik met Beginnertje een datum in begin juli prikken, waarop jullie nog kunnen reageren.
koelie joelie!
Gaan er nog meer mensen mee? Kijken of het ook zo gezellig kan worden als tijdens de tocht op de Veluwe (die ik helaas heb moeten missen door toedoen van meneer TPG Post). Beginnertje gaat een geschikte route uitzoeken met leuke plaatsen (restaurantje, ijskraampje e..d) voor de pit- en eindstop. Als jullie suggesties hebben voor een dergelijke route horen we het ook graag.
koelie joelie!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit begin juli in de Alpen....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Hm, woon jij niet in Twente Marky? Of was dat iemand anders...
-
- Forum-lid
Oh, dan: overlopers!
Misschien ga ik ook wel mee, hangt van de datum af.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
-
- Forum-lid
-s
Hier moet je zijn
Hier moet je zijn
-
- Forum-lid
NaamMA:DI:WO:DO:VR:ZA:ZO: Schmo, Nieuwe Fietser
Begintijdstip Naam9.00 - 9.30 :9.30 - 10.00 :Schmo, Nieuwe Fietser10.00 - 10.30 :
Ik ga echter wel begin juli nog op vakantie... maar ik weet niet of jullie al een datum hadden? Kon het namelijk nog niet echt in dus onderwerp vinden (of lees ik dan zo slecht?!)
Begintijdstip Naam9.00 - 9.30 :9.30 - 10.00 :Schmo, Nieuwe Fietser10.00 - 10.30 :
Ik ga echter wel begin juli nog op vakantie... maar ik weet niet of jullie al een datum hadden? Kon het namelijk nog niet echt in dus onderwerp vinden (of lees ik dan zo slecht?!)
Nee, idd. begin week 25 ( rond 19 juni) zou die bekend worden. Maar als je je dit te laat vindt ivm vakantieplannen (en wat het eigenlijk ook wel is voor begin juli), geef een voorzet, dan start de discussie omtrent datum vanzelf. Mensen die zich al min of meer opgegeven hebben reageren dan.
koelie joelie!