Alles over vakanties op én met de fiets

Elftedenfiets tocht 2011

richard-w
Forum-lid

Gebruikersavatar richard-w 06 jan 2011 17:31

dit jaar maar eens op de mountainbike proberen, op de racefiets kan ik niet aan het tempo wennen en wil me verder ook niet gaan ergeren het gaat toch voornamelijk om het plezier (en het feest na de tijd). Als er genoeg km's zijn gemaakt voor de tijd misschien ook nog heen/terug op de fiets net zoals 2 jaar geleden met 330 km op de teller bij thuiskomst:D

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 06 jan 2011 22:12

[quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden ;)

Tegen die tijd maar eens kijken of de startgroepen een beetje in de buurt zitten, kunnen we misschien nog wel met wat forumleden bij elkaar klonteren[/quote]

Mooi plan, ik ben voor.;)

lavsson
Forum-lid

lavsson 07 jan 2011 01:39

[quote="Theo V"][quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden ;)

Tegen die tijd maar eens kijken of de startgroepen een beetje in de buurt zitten, kunnen we misschien nog wel met wat forumleden bij elkaar klonteren[/quote]

Mooi plan, ik ben voor.;)[/quote]

Bij!

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 07 jan 2011 08:56

[quote="Theo V"][quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden ;)

Dat is erg gezellig natuurlijk!

HenH
Forum-lid

HenH 07 jan 2011 22:26

Leuk idee;)
Nu nog zorgen dat iedereen wat bij elkaar kan starten...
Je kunt natuurlijk ook wachten, maar eerder starten wordt hem niet.
+ dat als je toch enigszins door wilt fietsen je beter in één van de eerste 10 groepen kunt starten.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

diamond
Forum-lid

diamond 07 jan 2011 23:37

[quote="BianchiSL3"][quote="Theo V"][quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden ;)

Dat is erg gezellig natuurlijk![/quote]

Volgens mij lijkt dit een verkapte forumrit te worden:rolleye::rolleye::D:D

gr der n..............s:):):)

margriet
Forum-lid
Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
Contact

Gebruikersavatar margriet 08 jan 2011 10:37

Waarschijnlijk fietste ik de tocht tussen de 10 en 15 keer, de laatste keer was denk ik in 2005. Ik fietste alleen, startte een stuk later dan mijn kaart aangaf en kon heerlijk doorfietsen.

Maar... wat ik persoonlijk echt heel gaaf vind en waar ik ook trots op ben is dat mijn ouders van maar liefst 72 jaar de tocht ook dit jaar weer gaan rijden. Voor de -tigste keer. En zo leuk dat wanneer ik ze de maanden voor de tocht spreek, ze me op de hoogte houden van het aantal gereden km's en hun gemiddelde. Of ze sturen me die informatie via een sms-je. En natuurlijk laten ze me na ontvangst van het startbewijs gelijk weten in welke groep ze mogen starten. Ik hoop van harte dat ik op mijn 72ste ook nog in staat ben om zo'n tocht te fietsen!

En mocht iemand van jullie ze tegenkomen (pa op een mooie Pinarello, ma op een wit/geel Batavusje) zet ze gerust even uit de wind ;-)
Fietsgroet,

Margriet | Les Camélias

pinag
Forum-lid

pinag 08 jan 2011 11:02

vertederende post van Margriet, +1 Als ik ze tegen kom, zijn ze hierbij verzekerd van aanspraak.
Ik hou van Triple.

cyclelicious
Forum-lid

cyclelicious 08 jan 2011 12:29

Dit jaar wordt het mijn 6e keer (op rij) dat ik aan deze gezellige tocht mee doet.
Wat mij altijd bij blijft:

* Hoeveel volk er elk jaar weer langs de kanten staat.
* Het stempelen.
* Het appeltje.
* De gezelligheid onderling.
* Altijd die stevige wind tegen op de dijk.
* De finish in Bolsward na +-230km

Plaats reactie