Elftedenfiets tocht 2011
dit jaar maar eens op de mountainbike proberen, op de racefiets kan ik niet aan het tempo wennen en wil me verder ook niet gaan ergeren het gaat toch voornamelijk om het plezier (en het feest na de tijd). Als er genoeg km's zijn gemaakt voor de tijd misschien ook nog heen/terug op de fiets net zoals 2 jaar geleden met 330 km op de teller bij thuiskomst:D
[quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden
Tegen die tijd maar eens kijken of de startgroepen een beetje in de buurt zitten, kunnen we misschien nog wel met wat forumleden bij elkaar klonteren[/quote]
Mooi plan, ik ben voor.
Tegen die tijd maar eens kijken of de startgroepen een beetje in de buurt zitten, kunnen we misschien nog wel met wat forumleden bij elkaar klonteren[/quote]
Mooi plan, ik ben voor.
[quote="Theo V"][quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden
Mooi plan, ik ben voor.[/quote]
Bij!
Bij!
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"][quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden
Dat is erg gezellig natuurlijk!
Dat is erg gezellig natuurlijk!
Leuk idee;)
Nu nog zorgen dat iedereen wat bij elkaar kan starten...
Je kunt natuurlijk ook wachten, maar eerder starten wordt hem niet.
+ dat als je toch enigszins door wilt fietsen je beter in één van de eerste 10 groepen kunt starten.
Nu nog zorgen dat iedereen wat bij elkaar kan starten...
Je kunt natuurlijk ook wachten, maar eerder starten wordt hem niet.
+ dat als je toch enigszins door wilt fietsen je beter in één van de eerste 10 groepen kunt starten.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
[quote="BianchiSL3"][quote="Theo V"][quote="pfff"]Geinig, ga m ook weer rijden dit jaar, rotterdam zal ook wel weer vertegenwoordigt zijn. We hebben met milaan san remo immers een perfecte voorbereiding op de 11steden
Dat is erg gezellig natuurlijk![/quote]
Volgens mij lijkt dit een verkapte forumrit te worden:rolleye::rolleye::D:D
gr der n..............s:):):)
Dat is erg gezellig natuurlijk![/quote]
Volgens mij lijkt dit een verkapte forumrit te worden:rolleye::rolleye::D:D
gr der n..............s:):):)
- margriet
- Forum-lid
- Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
- Contact
Waarschijnlijk fietste ik de tocht tussen de 10 en 15 keer, de laatste keer was denk ik in 2005. Ik fietste alleen, startte een stuk later dan mijn kaart aangaf en kon heerlijk doorfietsen.
Maar... wat ik persoonlijk echt heel gaaf vind en waar ik ook trots op ben is dat mijn ouders van maar liefst 72 jaar de tocht ook dit jaar weer gaan rijden. Voor de -tigste keer. En zo leuk dat wanneer ik ze de maanden voor de tocht spreek, ze me op de hoogte houden van het aantal gereden km's en hun gemiddelde. Of ze sturen me die informatie via een sms-je. En natuurlijk laten ze me na ontvangst van het startbewijs gelijk weten in welke groep ze mogen starten. Ik hoop van harte dat ik op mijn 72ste ook nog in staat ben om zo'n tocht te fietsen!
En mocht iemand van jullie ze tegenkomen (pa op een mooie Pinarello, ma op een wit/geel Batavusje) zet ze gerust even uit de wind
Maar... wat ik persoonlijk echt heel gaaf vind en waar ik ook trots op ben is dat mijn ouders van maar liefst 72 jaar de tocht ook dit jaar weer gaan rijden. Voor de -tigste keer. En zo leuk dat wanneer ik ze de maanden voor de tocht spreek, ze me op de hoogte houden van het aantal gereden km's en hun gemiddelde. Of ze sturen me die informatie via een sms-je. En natuurlijk laten ze me na ontvangst van het startbewijs gelijk weten in welke groep ze mogen starten. Ik hoop van harte dat ik op mijn 72ste ook nog in staat ben om zo'n tocht te fietsen!
En mocht iemand van jullie ze tegenkomen (pa op een mooie Pinarello, ma op een wit/geel Batavusje) zet ze gerust even uit de wind
Fietsgroet,
Margriet | Les Camélias
Margriet | Les Camélias
-
- Forum-lid
Dit jaar wordt het mijn 6e keer (op rij) dat ik aan deze gezellige tocht mee doet.
Wat mij altijd bij blijft:
* Hoeveel volk er elk jaar weer langs de kanten staat.
* Het stempelen.
* Het appeltje.
* De gezelligheid onderling.
* Altijd die stevige wind tegen op de dijk.
* De finish in Bolsward na +-230km
Wat mij altijd bij blijft:
* Hoeveel volk er elk jaar weer langs de kanten staat.
* Het stempelen.
* Het appeltje.
* De gezelligheid onderling.
* Altijd die stevige wind tegen op de dijk.
* De finish in Bolsward na +-230km