Fietsvriendinnen gezocht!
-
- Forum-lid
whaha agg jah...zijn hier trouwens vrouwlijke fietsers van een jaartje of 16???
-
- Forum-lid
daten in het kader van fietsen kan toch wel op dit forum....agg jah de buperlijke gevoelens komen boven als ik denk aan al die leuke meiden van mijn leeftijd...als die dan ook nog eens fietsen dan is het egt geweldig:D
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 13 Juni 2005
Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 12 Juni 2005
Cinelli RULES ? SLEEPS, bedoel je!
Dat krijg je van dit soort discussies (Nee hoor, ik vind het juist wel grappig)
Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 12 Juni 2005
Cinelli RULES ? SLEEPS, bedoel je!
Dat krijg je van dit soort discussies (Nee hoor, ik vind het juist wel grappig)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Hoi, ik ben een 33 jarige fietsfanaat, doe al vanaf mijn 12de aan wielrennen en heb dus de nodige ervaring.
Maar door medische redenen komt mijn gemiddelde niet meer hoger dan 27-28 km (dit is alleen) .
Nu zou ik het erg leuk vinden om eens lekker met iemand te fietsen gewoon lekker een 40-50 km. lekker toeren.
En als het lekker loopt met elkaar kan het gemiddlde misschien iets oplopen.
Lijkt me leuk iets van je te horen,woon in de bollenstreek.
Groeten Falco
Maar door medische redenen komt mijn gemiddelde niet meer hoger dan 27-28 km (dit is alleen) .
Nu zou ik het erg leuk vinden om eens lekker met iemand te fietsen gewoon lekker een 40-50 km. lekker toeren.
En als het lekker loopt met elkaar kan het gemiddlde misschien iets oplopen.
Lijkt me leuk iets van je te horen,woon in de bollenstreek.
Groeten Falco
haha, wat is het telefoonnummer van je zusje?cubebiker schreef:Die keren dat ik dames tegenkwam op de fiets waren ze: of te jong (een jaar of 16), of te oud (een jaar of 40). Of het was m'n zusje
Als je helemaal kapot zit, dan is het tijd om nog een tandje zwaarder te schakelen.
onno1990 schreef:haha, wat is het telefoonnummer van je zusje?cubebiker schreef:Die keren dat ik dames tegenkwam op de fiets waren ze: of te jong (een jaar of 16), of te oud (een jaar of 40). Of het was m'n zusje
Hier heeft iemand gezocht op "fietsvriendinnen"....
Do not CROSS the road!