Hehe, eindelijk eens iemand met een digitale camera kunnen strikken en (o.a.) foto's van mijn fiets kunnen maken. Deze is overigens gemaakt bovenop de Col du Petite St. Bernard, oftewel de Frans-Italiaanse grens op 2188 m, mooie setting niet?
http://pic16.picturetrail.com/VOL697/25 ... 650347.jpg
De fiets betreft een frame van fietsenwinkel Benny Brouwer in Zwolle, die een paar jaar geleden overigens is overgenomen door de Bike Totaal keten. Zoals te zien is een aluminium frame uit de 7020 serie. Carbon voorvork van het relatief onbekende Arix. Shimano Ultegra 2001 groep (met de mooie shifters), Mavic Ksyrium SSC SL (heb ook Open Pro's als trainingswielen), 3TTT "The" stuur/stuurpen combinatie, Selcof Aero zadelpen, Selle Italia/Ferrari Novus zadel, Look PP396 pedalen en Vittoria EVO CX bandjes.
Fiets is nu ~3 jaar oud, redelijk vaak tegen de vlakte mee gegaan maar altijd liefdevol onderhouden en op de foto ook goed in de frame-verzorgingsolie. De Ksyrium wielen zijn zo'n driekwart jaar oud, de Look pedalen een paar weken.

Oh ja ook nieuwe cranks van een maatje groter erop gezet dit voorjaar. Ben nog steeds zeer tevreden met mijn alu ros, mijn volgende fiets zal echter hopelijk iets in de trant van Pinarello Dogma/Campa Record zijn, al moet ik er een hypotheek voor afsluiten!
*edit* argh hoe krijg ik een foto direct hier in het topic geplaatst? heb net een PictureTrail account aangemaakt maar de foto wil hier maar niet komen...

*/edit*