Hé, gaat er opeens eentje serieus zitten doen! En dan nog met een verhaal dat hij ook nog in een ander topic heeft geplaatst.
Overigens betwijfel ik of er veel vrouwen meelezen hier. Zo groot en bekend is dit forum nog niet en aangezien de verhouding tussen mannen en vrouwen op de fiets nogal scheef is en de vrouwen over het algemeen ook minder in techniek geinteresseerd zijn, zal het percentage vrouwen dat Fiets leest en/of op dit forum leest nog wel lager liggen.
En nu ga ik mijn tanden poetsen
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Het is spijtig dat voor zover alleen Race Id actief deelneemt aan discussies. Wat mij wel opvalt is dat die extreem lage frames ook andere een geometrie te zien geven. Dus ook gewone mannenframes. De hoeken zijn anders dan bij grotere frames. Dus ook hier zou dus een laag 'mannen frame 'behoorlijk verschillen van een groter, hoger, mannen frame. Inderdaad zou een speciaal vrouwen frame wellicht niet nodig zijn omdat met het verstellen van zadel en stuurpen de juiste "zit " voor een vrouw bepaald kunnen worden. Laat Race Id eens iets vertellen over haar Cinelli en wat haar problemen waren met het vinden van een juist frame. Ik hoorde onlangs een klacht van een vrouw dat het stuur , ondanks een korte voorbouw en omhoog gesteld, tóch te ver was voor haar.Zadel verschoven, hielp niet. Zijn vrouwen armen wellicht korter dan die van mannen bij een zelfde lichaams lengte ? Volgens mij misschien millimeters, maar dát kan het niet zijn. of......is het toch gewenning ?
Ik heb mijn tanden al gepoetst, Paling ! Ja, nog echte ook !
postamble();