Langste dagafstand
mijn allereerste hardrijtochtje ooit was 4 weken geleden op een oude hybridefiets Utrecht-Leiderdorp en weer terug, ongeveer 125 km (heen amper 23 km/uur met windkracht 6 pal tegen; terug >33 km/uur gemiddeld , en dat was meteen m'n afstandsrecord. Daarna alleen tochtjes van 40-80 km in Utrecht e.o. gedaan, en 1 zaterdag in Zuid-Limburg zo'n 110km heuveltje op heuveltje af (leuk!)
Inmiddels heb ik een 'echt' racefietsje gekocht op marktplaats en was ik eigenlijk van plan om a.s. zaterdag naar Heerlen te fietsen, dus dat zal zo'n 180 km zijn vanuit Utrecht, gok ik zo. Ik hoop op een lift terug met de auto...
oh als iemand nog tips heeft voor een goeie racefiets-route vanuit Utrecht naar het zuiden, hoor ik het graag!
Inmiddels heb ik een 'echt' racefietsje gekocht op marktplaats en was ik eigenlijk van plan om a.s. zaterdag naar Heerlen te fietsen, dus dat zal zo'n 180 km zijn vanuit Utrecht, gok ik zo. Ik hoop op een lift terug met de auto...
oh als iemand nog tips heeft voor een goeie racefiets-route vanuit Utrecht naar het zuiden, hoor ik het graag!
204.5 km rondje markermeer solo vanuit hoofddorp
Mijn nieuwe record sinds vandaag is precies 200.0 kilometer. Utrecht-finish Limburgs Mooiste.
200 km was een beetje meer dan gepland doordat ik een paar keer verkeerd was gereden. 8,5 uur inclusief half uur lunchpauze, een paar keer de weg vragen en een miljoenmiljard verkeerslichten in Eindhoven. Solo in 8 uur regen. Nu ga ik slapen.
200 km was een beetje meer dan gepland doordat ik een paar keer verkeerd was gereden. 8,5 uur inclusief half uur lunchpauze, een paar keer de weg vragen en een miljoenmiljard verkeerslichten in Eindhoven. Solo in 8 uur regen. Nu ga ik slapen.
Ik heb vandaag mijn record gevestigd: 224km solo door de provincie
En voor de vraag: wat gebruik je wel niet op zo'n dag?
ontbijt:
2 snee volkoren met kipfilet & hagelslag
2 mini-rozijnenbollen met jam
1 cracker met pindakaas
onderweg:
2x 3/4l bidons met sportdrank
5x 3/4l bidons met water
4x mini-rozijnenbollen met jam
2x reuze eierkoeken met rozijnen
2x muesli repen
1x fruitkick
1x snelle jelle met rozijnen
1x banaan
En voor de vraag: wat gebruik je wel niet op zo'n dag?
ontbijt:
2 snee volkoren met kipfilet & hagelslag
2 mini-rozijnenbollen met jam
1 cracker met pindakaas
onderweg:
2x 3/4l bidons met sportdrank
5x 3/4l bidons met water
4x mini-rozijnenbollen met jam
2x reuze eierkoeken met rozijnen
2x muesli repen
1x fruitkick
1x snelle jelle met rozijnen
1x banaan
300 km Vätternrundan (Zweden) juni 2011 gedaan in 10 uur 40 min (9 uur 40 min gefietst)
http://www.vatternrundan.se/Default.asp ... V&fwsite=2
http://www.vatternrundan.se/Default.asp ... V&fwsite=2
Goed, als je een 'brevetovernachting (2-3 uurtjes geïmproviseerd plat niet meetelt kom ik meerdere keren op 1400km (London-Edinburgh-London) en een aantal keren op 1200.apojapo schreef:Ik reken hem goed die 540, zolang het aan één stuk is zonder al te grote pauzesscepticus schreef:Amsterdam-Parijs: 540 km in 27 uur.
Da's dus zo'n 480km in 24 uur.
Ga je uit van een enkel hazeslaapje langs de weg dan zal dat bij mij ergens rond de 800km zijn (1e deel Sofia-Varna-Sofia).
In 24uur zit ik op 530km.
Dit jaar tot nu toe 1x 603km (half uur slaap in een hooischuur) en 3x 400km zonder slaap. PBP moet er nog bijkomen.