Diogenes schreef:Waarom betalen bij eigenlijk kosten om te importeren, terwijl een zending naar de VS toe in dat land helemaal niet belast wordt?
Omdat dat de wet is? En in de VS hebben ze ook gewoon importheffingen hoor.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
bosna schreef:is er iemand die weet hoe dat in belgie gaat??
joostvanbezooijen schreef:Vraag is nu, hoe kun je van te voren weten of je zending een tussenstop maakt bij de douane?
kristofpoppe schreef:Aankoopbedrag * 46 % dumpingtaks + 70 euro invoerrechten + 25 euro diverse kosten + 21 % BTW op voorgenoemde bedrag
BianchiSL3 schreef:joostvanbezooijen schreef:Vraag is nu, hoe kun je van te voren weten of je zending een tussenstop maakt bij de douane?
Ik heb het idee dat ik straks aan de beurt ben, het pakket waar ik op wacht heeft alle afdelingen bij de douane gezien geloof ik
jeroennl schreef:Je moet het laten opsturen als een gebruikt frame of garantie claim, dus niet in de originele doos. Ook als dusdanig laten aangeven, dan hoef je de heffingen en BTW niet te betalen.