En dat gebeurd mij toch iets te vaak. Precies een van de redenen waarom ik er niet veel naar kijk.frank1 schreef:Totaal gen interessante discussie en de etappe van die dag werd even kort samengevat en minimaal besproken.
Praatprogramma's rondom de Tour
Ik kon het ook niet helemaal goed verstaan, maar volgens mij ging het om de losbondige levensstijl van Andy,korrel schreef:Wat zei Karl gisteren nou over de levenstijl van Andy schleck, kan het fragment niet terug vinden op Sporza of Vive le Velo.
Begin me bij tour du jour wel wat te ergeren aan de anti Voeckler houding van Gert Jacobs.
Het is niet mijn favoriete renner maar Voeckler heeft gewoon goed gereden voor de gele trui en niets gestolen.
De Nederlandse renners kunnen niet stuk bij Jacobs maar de fransen zijn volgens hem chauvinisten.
Als iemand een chauvinist is, dan is het wel Gert Jacobs.
-
- Forum-lid
Ik kijk als ik tijd heb zowel TDJ als de Avondetappe.. Andere insteek maar allebei erg vermakelijk. Sommige items hoeven van mij inderdaad niet, maar kijkt wel lekker weg. Vind het ook het gedeelte op de Tacx leuk om te zien, hoorde gisteren vallen dat Steven Kruiswijk komt laten zien hoe je dat doen moet
Zou straf zijn als Kruiswijk inderdaad langs komt. Die kerel gisteren deed 't ook niet aardig, trapte vermogens tussen de 270 - 320 watt en verbeterde het record van Roxane.
Ze zouden Michel Snel eens moeten uitnodigen. Die trapt op de slotklim in een cyclo nog 400 watt weg (althans dat lees ik op z'n blog).
-
- Forum-lid HC
Ik kijk ook beide programma's,de een vermakelijk en redelijk informatief,TDJ, de ander iets serieuzer. Voor een eerste serie TDJ vind ik het zeker niet onaardig, ook de interviewers brengen het er goed vanaf. Af en toe is dan de avondetappe dodelijk saai wanneer een gesprek niet goed op gang komt.
Kijk eens voor de grap naar het outro van de Avondetappe (dat eeuwige Dlaide liedje) van zaterdag (met frenk vd Linden en Theo de Rooij als gasten) Een man, ik denk een technicus van het programma ofzo, loopt weg langs het zwembad en beseft ineens dat hij in beeld komt. In een reflex verstopt hij zich achter het hegje dat daar staat. Erg grappig. Dat dit het hoogtepunt van het hele programma was, zegt overigens veel over de Avondetappe. Doe mij maar Vibve le Velo.
Ja, ook gezien! i.p.v. dat ie gauw doorloopt of terugloopt, besluit ie als een commando over een hegje te duikelen!dejeep schreef:Kijk eens voor de grap naar het outro van de Avondetappe (dat eeuwige Dlaide liedje) van zaterdag (met frenk vd Linden en Theo de Rooij als gasten) Een man, ik denk een technicus van het programma ofzo, loopt weg langs het zwembad en beseft ineens dat hij in beeld komt. In een reflex verstopt hij zich achter het hegje dat daar staat. Erg grappig. Dat dit het hoogtepunt van het hele programma was, zegt overigens veel over de Avondetappe. Doe mij maar Vibve le Velo.
...wel typerend dat je dan tot de allerlaatste seconde aan de buis gekluisterd blijft...dejeep schreef:Kijk eens voor de grap naar het outro van de Avondetappe (dat eeuwige Dlaide liedje) van zaterdag (met frenk vd Linden en Theo de Rooij als gasten) Een man, ik denk een technicus van het programma ofzo, loopt weg langs het zwembad en beseft ineens dat hij in beeld komt. In een reflex verstopt hij zich achter het hegje dat daar staat. Erg grappig. Dat dit het hoogtepunt van het hele programma was, zegt overigens veel over de Avondetappe. Doe mij maar Vibve le Velo.
-
- Forum-lid HC
TJa ik kijk al Jaren naar het VRT Tourprogramma en de Avondetappe maar moet zeggen dat ze bij mij aan het eind van hun levenscycli zijn gekomen. Beide hebben sporadisch nog wel interessante gasten maar over het algemeen is alles in een voorgaand jaar wel voorbij gekomen en over de "koers van de dag" hebben ze meestal weinig extra info te melden. En dat terwijl beide programma's pretenderen extra en achtergrondinfo te leveren. (Als je zag wat Peter Winnen vertelde over zijn ADH overwinning daar hoorde ik toch details die ik nooit eerder gehoord had)
Wat dat betreft vind ik TDJ wat geslaagder (in ieder geval genoeg anders) qua opzet: het programma probeert namelijk een amusementsprogramma te zijn wat het min of meer ook is. Dat valt of staat wel met de kwaliteit van de gasten.
Desalniettemin kijk ik waar mogelijk naar alle 3 de programma's.
Wat dat betreft vind ik TDJ wat geslaagder (in ieder geval genoeg anders) qua opzet: het programma probeert namelijk een amusementsprogramma te zijn wat het min of meer ook is. Dat valt of staat wel met de kwaliteit van de gasten.
Desalniettemin kijk ik waar mogelijk naar alle 3 de programma's.