Vuelta 2011
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Tijdens de 5e etappe van de Vuelta is Kurt Asle Arvesen van team Sky tegen een kind gereden.
Het kind is gelukkig ongedeerd, wat niet van de Dogma kan gezegd worden.
Voor de video klik op onderstaande link.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/vuel ... d/1181366/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kind is gelukkig ongedeerd, wat niet van de Dogma kan gezegd worden.
Voor de video klik op onderstaande link.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/vuel ... d/1181366/" onclick="window.open(this.href);return false;
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
En voor beelden van de sprint vandaag: ze vallen als rijpe appels uit een boom
Knap gedaan van Skil. Als enige Nederlandse ploeg een overwinning in de Vuelta tot nu toe.
Ben benieuwd wat Kittel kan in een sprint kan die zonder valpartijen verloopt en met mannen als Farrar etc.
Ben benieuwd wat Kittel kan in een sprint kan die zonder valpartijen verloopt en met mannen als Farrar etc.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Ik zag net de valpartij maar wat een geluk heeft die jongen van Lotto dat hij een helm op heeft.walterg schreef:En voor beelden van de sprint vandaag: ze vallen als rijpe appels uit een boom
Wat een klapper met zijn hoofd op het asfalt zeg.
Was duidelijk de fout van Ferrar, die z'n voorganger aantikte. Overigens had ie nooit meer gewonnen volgens mij. Extra knap dus van Kittel.
-
- Forum-lid
In een van laatste herhalingen zag ik ook nog een fiets door de lucht vliegen aan de rechterkant. Akelige valpartijen weer!
Oscarito zat gelukkig deze keer aan de goede kant van de groep...
Oscarito zat gelukkig deze keer aan de goede kant van de groep...
Nou als je goed kijkt dan is het de vacansoleil renner die van kop komt(weet even niet wie dat is?)havana schreef:Was duidelijk de fout van Ferrar, die z'n voorganger aantikte. Overigens had ie nooit meer gewonnen volgens mij. Extra knap dus van Kittel.
die vervolgens van rechts naar links gaat en dus uiteindelijk Farrar zijn achterwiel/zijkant aantikt net nadat hij hem voorbij is, lijkt mij toch dat farrar daar weinig aan kan doen?
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
-
- Forum-lid
Vandaag stroken tot 28(!) procent. Ben benieuwd.
-
- Forum-lid
Een renner van Vacansoleil wijkt van zijn lijn af en raakt Farrar. Sukkel!
Ik begrijp nog steeds niet waarom Woutje vandaag niet heeft gewacht tot de laatste helling en al voor het laatste vlakke gedeelte wegsprong.
Een zekere tweede plaats en wie weet winst gaf hij hiermee zomaar weg.
Zijn mogelijkheden in deze specialiteit liet hij deze week al zien.
Joaquim Rodriguez lijkt misschien niet te verslaan en zijn ploeg gaat ervoor met dit soort aankomsten,echter eens Wout Poels op dezelfde manier afgeleverd aan de voet van de laatste aankomstmuur ben ik overtuigt dat hij dat ook kan winnen.
Dit soort 'slow motion' sprints blijft geweldig mooi om te zien.
Een zekere tweede plaats en wie weet winst gaf hij hiermee zomaar weg.
Zijn mogelijkheden in deze specialiteit liet hij deze week al zien.
Joaquim Rodriguez lijkt misschien niet te verslaan en zijn ploeg gaat ervoor met dit soort aankomsten,echter eens Wout Poels op dezelfde manier afgeleverd aan de voet van de laatste aankomstmuur ben ik overtuigt dat hij dat ook kan winnen.
Dit soort 'slow motion' sprints blijft geweldig mooi om te zien.
Zij is ook tegen
-
- Forum-lid HC
Bouke!!!!
What makes the boat go faster?