Tour de France 2012
-
- Forum-lid
uitgehongerde gilbert, jurgen vandenbrouck, a. schleck, maar hoogstwaarschijnlijk el pistolero
- r.hilferink
- Forum-lid
Het schema van de tour zou zijn uitgelekt.....
Geen bergetappes in de weekenden!
Weinig bergen!
Veel tijdrit!
Geen kans voor de Schleckjes....
En als die En ligne etappes ook nog eens (redelijk) vlak zijn krijgen we zeker veel Cavendish te zien.....
Ook ik hoop dat dit niet de definitieve versie is!
Laatst gewijzigd door r.hilferink op 10 okt 2011 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit klopt. Geen bergritten in het weekend zou de organisatie echt niet doen.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch is het zo... bron is ASO zelf... gevalletje 'miljoenennota'...eelcoz schreef:+1havana schreef:Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit klopt. Geen bergritten in het weekend zou de organisatie echt niet doen.
Dit geloof ik simpelweg niet. Als het wel zo zou zijn, dan is dit een volgende grote stap richting (sportieve) afgrond voor de Tour t.o.v. de Giro.
Wat is trouwens de bron van dit schema?
http://www.cyclingnews.com/news/2012-to ... e-revealed" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als dit klopt kun je de Tour idd wel overslaan dit jaar.
En als de heren sprinters dan geen zin hebben tijdens de bergritten wordt ze toch weer het hand boven het hoofd gehouden, net zoals de wanvertoning dit jaar (ze deden niet eens moeite om op tijd te zijn).
En als de heren sprinters dan geen zin hebben tijdens de bergritten wordt ze toch weer het hand boven het hoofd gehouden, net zoals de wanvertoning dit jaar (ze deden niet eens moeite om op tijd te zijn).
Less is bore
-
- Forum-lid
lijkt me een heel vreemd tourschema, wat zou dan de konigingerit zijn? Die korte rit op la toussuire?
-
- Forum-lid
+1 100% broodje aaphavana schreef:Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit klopt. Geen bergritten in het weekend zou de organisatie echt niet doen.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Vergeet het maar. Het parcours zoals dat gisteren is uitgelekt klopt volgens de 'echte' geruchten.gijs01 schreef:Ik wil eerst de profielen van de etappes zien. De ASO houdt van aanvallers en ik heb ook geruchten vernomen dat er een klimtijdrit komt op l'Alpe d'Huez
Overigens is een finish op La Planche de Belles Filles gaan kattenpis.
Ook gaan ze waarschijnlijk over de supersteile Grand Colombier (in de etappe vanuit Macon).
Het zwaartepunt ligt duidelijk in de Pyreneeën. De etappe richting Foix hangt af van de gekozen route, maar dat kan een heel pittige worden. Evenals de etappe vanuit Bagnieres de Luchon.
Hopelijk hebben ze net als dit jaar een aantal aankomsten heuvelop, zodat de vlakke etappes niet bij voorbaat naar Cav gaan.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP