Transfers seizoen 2012
Als Renchaw naar Rabo gaat is dat misschien wel de ideale piloot voor Theo Bos. Heb beetje de indruk dat Bos het moeilijk heeft om zich goed te plaatsen en zich dan ook daar te handhaven. Daardoor is hij al beetje uitgepierd voor hij de sprint kan inzetten
-
- Forum-lid
Betwijfel of Renshaw naar Rabo komt om de sprint voor Theo aan te trekken. Ik denk dat hij vooral voor eigen kansen wil gaan.
Cavendish en Renshaw waren natuurlijk een heel goed koppel voor een massasprint. Ik begrijp van Renshaw dat hij nu ook eens zijn eigen kans wil gaan na de afgelopen jaren voor Cav gereden te hebben. Daar komt nog eens bij dat ze bij Rabo diep in de buidel zouden hebben getast om hem te halen. Als Cavendish naar Sky gaat dan zijn daar ook renners genoeg aanwezig om zijn treintje weer op de rails te zetten. Dan blijft hij in de laatste jump naar de finish gewoon de snelste.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd wat dit op gaat leveren....
Less is bore
Ik denk als Bos een keer goed geplaatst wordt hij aardig rapper is dan dat iedereen denkt....eelcoz schreef:Dat denk ik ook. Renshaw is ook wel een klassetje beter dan Bos wat het sprinten op de weg betreft.evrieselaar schreef:Betwijfel of Renshaw naar Rabo komt om de sprint voor Theo aan te trekken. Ik denk dat hij vooral voor eigen kansen wil gaan.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
ja, dat is wel waar, daar zijn er ook genoeg klasserenners. Ik zou ze wel graag eens zien spurten tegen elkaar.Tourist69 schreef:Cavendish en Renshaw waren natuurlijk een heel goed koppel voor een massasprint. Ik begrijp van Renshaw dat hij nu ook eens zijn eigen kans wil gaan na de afgelopen jaren voor Cav gereden te hebben. Daar komt nog eens bij dat ze bij Rabo diep in de buidel zouden hebben getast om hem te halen. Als Cavendish naar Sky gaat dan zijn daar ook renners genoeg aanwezig om zijn treintje weer op de rails te zetten. Dan blijft hij in de laatste jump naar de finish gewoon de snelste.