De zaak Max van Heeswijk
Bij dat tv-interview van Van Heeswijk zie ik de beelden van Johan Museeuw weer voor me, die aan het hek van zijn grote oprijlaan met een nerveuze glimlach rond zijn lippen doodleuk staat te verkondigen dat hij nooit EPO gebruikt heeft...... Elke keer dat ik die gast weer op tv zie, denk ik met walging aan die beelden terug. Max zou er verstandig aan doen te stoppen met deze poppenkast en zijn geloofwaardigheid nog enigzins proberen te reddden.
HAHAHAHAHAHA!!!!
Wat een giller, zeg. Ik lig helemaal krom van het lachen. Ik en EPO? HAHAHAHAHAHAH Wat schiet ik er mee op om en bekentenis te doen. Ik heb hele goede relaties in de wielrennerij. Waarom zou ik een bekentenis doen?
Hoe kom je erbij? Waarom zou ik EPO gebruiken? Ik heb een natuurlijke hematocrier waarde van 48 en 50 is de grens. Waarom zou ik dan EPO gebruiken?
HAHAHAHAHA Dit gaat nergens over HAHAHAHAHAHA
en nu snel uit beeld verdwijnen anders ga ik me wellicht weer verspreken.
Wat een giller, zeg. Ik lig helemaal krom van het lachen. Ik en EPO? HAHAHAHAHAHAH Wat schiet ik er mee op om en bekentenis te doen. Ik heb hele goede relaties in de wielrennerij. Waarom zou ik een bekentenis doen?
Hoe kom je erbij? Waarom zou ik EPO gebruiken? Ik heb een natuurlijke hematocrier waarde van 48 en 50 is de grens. Waarom zou ik dan EPO gebruiken?
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
BMW heeft daar zo'n mooie term voor: Freude am Fahren! Iets wat met de gemiddelde gezinsauto tegenwoordig met alle groene fratsen ver te zoeken is.ericpeters schreef:Dus als je zegt opvallend en wat mij betreft patserig dan klopt het wel .
Maar dat is wel heeeeeeeel off topic
Less is bore
-
- Forum-lid
Toch heeft Nusport pas geleden met Thomas Dekker ook uitspraken uit context gehaald. Zo goed is hun reputatie ook weer niet.
Briljante transcripterob74 schreef:HAHAHAHAHAHA!!!!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb zojuist Lance Armstrong geinterviewd en hij heeft bekend, helaas heeft hij daarna het bandje weer afgepakt............ :-S
Blijf het een raar artikel vinden.. Iemand beschuldigen zonder bewijslast...
De uitspraken van Dekker zijn inderdaad een aantal weken terug ook totaal uit het verband getrokken TD heeft dit op Twitter vervolgens weer rechtgezet.
Journalisten zijn in mijn ogen onbetrouwbaar en zeker niet objectief met nieuwsfeiten.... Geloof eerder van Heeswijk dan NuSport. Echter als het echt gegaan is zoals het is dan kan je toch gewoon het bandje openbaar maken, waarom doet hij dit dan niet :-S
vreemde zaak toch........
De uitspraken van Dekker zijn inderdaad een aantal weken terug ook totaal uit het verband getrokken TD heeft dit op Twitter vervolgens weer rechtgezet.
Journalisten zijn in mijn ogen onbetrouwbaar en zeker niet objectief met nieuwsfeiten.... Geloof eerder van Heeswijk dan NuSport. Echter als het echt gegaan is zoals het is dan kan je toch gewoon het bandje openbaar maken, waarom doet hij dit dan niet :-S
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik geloof Heeswijk voor geen meter. Je kunt je journalistieke vraagtekens stellen bij het verhaal, maar MvH doet nu wel heel raar. Wees dan een vent en geef die diskette (ook zoiets vreemds....) gewoon terug.
Less is bore
Van Heeswijk heeft anders wel gewoon toegegeven dat hij dat bandje gepikt heeft.rinke schreef:Ik heb zojuist Lance Armstrong geinterviewd en hij heeft bekend, helaas heeft hij daarna het bandje weer afgepakt............ :-S
Bron?rinke schreef:De uitspraken van Dekker zijn inderdaad een aantal weken terug ook totaal uit het verband getrokken TD heeft dit op Twitter vervolgens weer rechtgezet.
Zo, wat een generaliseringrinke schreef:Journalisten zijn in mijn ogen onbetrouwbaar en zeker niet objectief met nieuwsfeiten....
Want wielrenners zijn enorm betrouwbaar en volkomen objectief...of mag je nu opeens niet generaliseren?rinke schreef:Geloof eerder van Heeswijk dan NuSport.
Uiteindelijk valt het kwartje bij "rinke"rinke schreef:Echter als het echt gegaan is zoals het is dan kan je toch gewoon het bandje openbaar maken, waarom doet hij dit dan niet :-S
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof