Veltec Speed 6.0
Vandaag naar S-tec gereden om de Veltec Speed 6.0 te bekijken. Hele mooie winkel (midden in de f#cking nowhere ) met mooi spul, vooral Storck fietsen. Hele aardige mensen ook. 2 panden, 1 voor mtb en 1 voor race. Wielen kwamen zeer degelijk over. Meteen naar huis en 30 km ermee gefietst. Voelen goed aan en geen rare bijgeluiden. Ook een bijna stille ratel met de vrijloop, zeker vergeleken met me oude Fulcrum 7. Dus tot nu toe zeer tevreden. Hier een foto:
Race: Scott Addict 10 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
(midden in de f#cking nowhere ) Grappig ja. Je rijdt over een smal landweggetje en ineens die prachtige winkel. Mooie etalage aan de overkant. Mooi spul en een hele mooie winkel. Heb ik er in mei mijn veltec typhuswielen gehaald.izzibram schreef:Vandaag naar S-tec gereden om de Veltec Speed 6.0 te bekijken. Hele mooie winkel (midden in de f#cking nowhere ) met mooi spul, vooral Storck fietsen. Hele aardige mensen ook. 2 panden, 1 voor mtb en 1 voor race. Wielen kwamen zeer degelijk over. Meteen naar huis en 30 km ermee gefietst. Voelen goed aan en geen rare bijgeluiden. Ook een bijna stille ratel met de vrijloop, zeker vergeleken met me oude Fulcrum 7. Dus tot nu toe zeer tevreden. Hier een foto:
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
Ik heb mezelf ook maar een setje veltecs aangeschaft nog niet gefiets maar het ziet er wel mooi uit al zeg ik het zelf
remco1b schreef:Ik heb mezelf ook maar een setje veltecs aangeschaft nog niet gefiets maar het ziet er wel mooi uit al zeg ik het zelf
Netjes hoor, heb je ook nog getwijfeld of je de lichte kleur van de wielen zou nemen, denk dat dat ook heel mooi zou staan
Wel getwijfeld maar toen ik in de winkel kwam de keuze gemaakt
Mensen ik heb nu de ventiel verlengers gebruikt voor het op pompen. Maar moet je deze eigenlijk steeds verwijderen als ik ga fietsen. Heb namelijk latex bb. die moet ik voor elke rit op pompen. Dan is het steeds terug plaatsen ook niet echt handig.