Steven Rooks Classic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij rijden dit weekend op de GPS wel de "oude" route. Ik kies dan voor "mooi" fietsen ipv de SRC.
Less is bore
Ik ben niet zo heel erg bekend in de belgische ardennen, maar volgens mij heeft de aangepaste route toch wel het een en ander aan schoonheid moeten inboeten als je kijkt dat het hele stuk rondom Spa geschrapt is ...
Is toch te zot voor woorden wie maakt uit waar je wel of niet mag fietsen, blijft tenslotte openbare(belgen)weg.
Tip vergeet je paspoort/ID niet!! Lagendarmerie is met de feestdagen heel aftief om ons racebikers te controleren. Ben blij dat ik niet aan dit soort evenementen mee doe
Is toch te zot voor woorden wie maakt uit waar je wel of niet mag fietsen, blijft tenslotte openbare(belgen)weg.
Tip vergeet je paspoort/ID niet!! Lagendarmerie is met de feestdagen heel aftief om ons racebikers te controleren. Ben blij dat ik niet aan dit soort evenementen mee doe
- daniel1975
- Forum-lid HC
@MM: ze kunnen een evenement prima verbieden hoor.
Less is bore
[quote="rene-koga"]Ik heb A115.Hopelijk wat minder gaten in de weg tov vorig jaar.
[/quote]
Maak je borst maar nat en laat je hoge velgen maar thuis.
Het wegdek in Wallonié, Voerstreek en Zuid-Limburg begint steeds meer te lijken op het huidoppervlak van Philip Gilbert
Behoudens de Loorberg overigens... Sinds deze week is dat een heerlijk zwart laken.
Ben nog nooit zo hard naar boven gevlogen als afgelopen weekend.
[/quote]
Het wegdek in Wallonié, Voerstreek en Zuid-Limburg begint steeds meer te lijken op het huidoppervlak van Philip Gilbert
Behoudens de Loorberg overigens... Sinds deze week is dat een heerlijk zwart laken.
Ben nog nooit zo hard naar boven gevlogen als afgelopen weekend.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="rookie77"]Ik doe hem dit jaar voor het eerst (160km). Is het aan te raden om gewoon je aluminium clinchers eronder te leggen of zijn de wegen goed genoeg om met carbon + tubes te rijden?[/quote]
Het wegennet in belgie staat nou niet bepaald bekend als erg goed
En in de laatste 5 jaar dat ik mee heb gedaan aan de src, heb ik dat helaas meermalen mogen ontdekken....
Of je carbon+tubes daar tegen kunnen kan ik je echter niet zeggen, er rijden er iig genoeg mee rond.
Het wegennet in belgie staat nou niet bepaald bekend als erg goed
En in de laatste 5 jaar dat ik mee heb gedaan aan de src, heb ik dat helaas meermalen mogen ontdekken....
Of je carbon+tubes daar tegen kunnen kan ik je echter niet zeggen, er rijden er iig genoeg mee rond.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
[quote="daPOKER"][quote="rene-koga"]Ik heb A115.Hopelijk wat minder gaten in de weg tov vorig jaar.
[/quote]
Ben nog nooit zo hard naar boven gevlogen als afgelopen weekend.[/quote]
Ik vind het dit jaar juist redelijk meevallen met de gaten in de weg. De Baraque Michel was in april nog een gatenkaas. Het leek wel of het ardennenoffensief weer was langsgekomen. Vorig weekend lag het er bij als een biljartlaken. Hetzelfde voor de cote de kin. Er wordt dus wel iets (al is het niet heel veel) aan onderhoud gedaan.
[/quote]
Ben nog nooit zo hard naar boven gevlogen als afgelopen weekend.[/quote]
Ik vind het dit jaar juist redelijk meevallen met de gaten in de weg. De Baraque Michel was in april nog een gatenkaas. Het leek wel of het ardennenoffensief weer was langsgekomen. Vorig weekend lag het er bij als een biljartlaken. Hetzelfde voor de cote de kin. Er wordt dus wel iets (al is het niet heel veel) aan onderhoud gedaan.
Ben het volledig met Bressan_m eens. Ik doe wel weer mee aan de tocht maar vond vorig jaar ook een en ander ontzettend karig voor de prijs. Het moet toch mogelijk zijn om voor het inschrijfgeld minimaal een goede kaart op de website te zetten inclusief de raviailleringspunten. Helemaal mooi zou een GPX bestand zijn. Dat is hooguit een uur werk voor de organisatie en scheelt veel mensen fout rijden mochten er bijvoorbeeld bordjes etc missen.. Vorig jaar was de voeding onderweg ook bijzonder karig voor de prijs. Anyway hopelijk dit jaar beter
Ik neem aan dat er op z'n minst om de 50 a 60 km water te krijgen is. Gegeven de weersverwachting zullen mijn bidons van 700 ml na een km of 50 km ongeveer leeg zijn.
Het moet voor € 25 - los van de organisatorisch kosten per deelnemer - toch mogelijk zijn om voor iedere deelnemer 2 bananen, 2 krentenbollen, 2 energierepen en 2 flesjes dorstlesser en water in te kopen c.q. te verkijgen.
Het moet voor € 25 - los van de organisatorisch kosten per deelnemer - toch mogelijk zijn om voor iedere deelnemer 2 bananen, 2 krentenbollen, 2 energierepen en 2 flesjes dorstlesser en water in te kopen c.q. te verkijgen.