Nog wel een keer? Kom op Rodrick, het is forumvrijdag en niks op de buis. Kan dat niet wat sneller...rodrick schreef:@rikkert: aan het einde van mijn post stond een smiley. Je hebt helemaal niks verkeerd gedaan.
Heb verder nog een zeer amusante mailwisseling gehad met Jan, die ik vast nog wel een keer als 'sterk verhaal' zal opdiepen.
Ervaring Jaropa Wielersport
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Rodrick: Na deze teaser kun je niet te lang wachten.......
Overigens vatte ik de smiley op als toevoeging op je opmerking over jan's huis in Portugal maar blijkbaar gold ie voor de hele post.
Overigens vatte ik de smiley op als toevoeging op je opmerking over jan's huis in Portugal maar blijkbaar gold ie voor de hele post.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
http://www.ebay.de/itm/MTB-26-Laufradsa ... 35ab7cfb8a" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier op ebay. Iets duurder maar wel met originele shimano naven en rigida velgen.
Hier op ebay. Iets duurder maar wel met originele shimano naven en rigida velgen.
Mogen wij meegenieten,...rodrick schreef:@rikkert: aan het einde van mijn post stond een smiley. Je hebt helemaal niks verkeerd gedaan.
Heb verder nog een zeer amusante mailwisseling gehad met Jan, die ik vast nog wel een keer als 'sterk verhaal' zal opdiepen.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
Als ik hier mijn hachje verkoop en naar portugal ga kan ik daar wel 2 huizen kopen, daar gaat het helemaal niet om. Ten tweede heb ik echt niet meer respect voor een jan doedel als je zo met je ''klanten'' omgaat. De reactie van Jaropa wielersport slaat natuurlijk ook nergens op. Maar goed, wil verder niets uitlokken, vindt het alles behalve netjes.
I am Specialized, inovate or die!
Had mijn ervaringen ook gemeld bij Marktplaats. Zij hebben inmiddels maatregelen genomen en de gebruiker geblokkeerd. Niet dat het ingewikkeld is om een nieuwe aan te maken. Maar toch...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Hi-la-risch!
Rodrick: doe ff de mailwisseling posten, we zijn benieuwd!
Rodrick: doe ff de mailwisseling posten, we zijn benieuwd!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Beste Forum-leden,
Wij, de nieuwe eigenaren van Jaropa Sports betreuren het ten zeerste dat dit uit onze naam heeft kunnen gebeuren.
Helaas waren wij niet op de hoogte van deze e-mail wisseling en de frustratie die op persoonlijke titel door Jan Zoons is geuit op een mede forumlid.
Wij willen benadrukken dat de manier van communiceren ongehoord is en wij ons ver distantiëren van zijn uitspraken en hem ook formeel hebben aangesproken hierover.
Jaropa Sports hecht veel waarde aan klanttevredenheid, wij zullen het forumlid Rikkert persoonlijk benaderen en hem nogmaals namens Dhr Zoons excuses aanbieden en een passend gebaar maken.
Met vriendelijke en sportieve groet,
Team Jaropa-Sports
Wij, de nieuwe eigenaren van Jaropa Sports betreuren het ten zeerste dat dit uit onze naam heeft kunnen gebeuren.
Helaas waren wij niet op de hoogte van deze e-mail wisseling en de frustratie die op persoonlijke titel door Jan Zoons is geuit op een mede forumlid.
Wij willen benadrukken dat de manier van communiceren ongehoord is en wij ons ver distantiëren van zijn uitspraken en hem ook formeel hebben aangesproken hierover.
Jaropa Sports hecht veel waarde aan klanttevredenheid, wij zullen het forumlid Rikkert persoonlijk benaderen en hem nogmaals namens Dhr Zoons excuses aanbieden en een passend gebaar maken.
Met vriendelijke en sportieve groet,
Team Jaropa-Sports
-
- Forum-lid HC
Nette heldere reaktie, denk dat dit bericht al meer dan voldoende is aangezien er geen geldelijke (of geestelijke schade is veroorzaakt.