Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

optisch fenomeen bij eerste keer fiets bril

jackbrown
Forum-lid

Gebruikersavatar jackbrown 01 sep 2011 17:48

Op de website van UVEX heeft het bedrijf bij de lenstechnologie staan: "Decentred lens technology - Guaranteed distortion-free vision even with extremely curved lenses. All lenses comply with the first quality class." (http://www.uvex-sports.de/en/cycling/te ... echnology/" onclick="window.open(this.href);return false;). Heeft er iemand ervaring met deze lenzen/brillen om te weten dat UVEX haar claim waarmaakt?
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 01 sep 2011 19:59

Ik heb een 3 euro Lidl bril, en een dure (100 + euro) van giro. Met beide zie ik probleemloos en zonder vervorming. Met de giro heb ik alleen soms het idee dat ik net wat helderder zie. Maar zet dus met evenveel plezier beide brillen afwisselend op.

catscanner
Forum-lid
Contact

catscanner 06 sep 2011 18:29

Ik heb zelf een AGU bril van 30 euro. Ik heb nooit last van vervorming of hoofdpijn.
Ik ga alleen wazig zien door door al het zweet en zoutafzetting op het glas, heeft
Iemand daar een oplossing voor?
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 06 sep 2011 20:00

minder zweten
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

catscanner
Forum-lid
Contact

catscanner 06 sep 2011 21:52

superrose schreef:minder zweten
Wat het maar zo makkelijk...
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

Plaats reactie