Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

SPD-SL schoenen van de ALDI. Goede kwaliteit?

keesdevries
Forum-lid

keesdevries 14 sep 2011 18:25

was dus ook bij de Aldi, maar maat 45 is echt maat 42 als je t mij vraagt, ik paste er wel in, maar ze zaten erg krap, dus
ik vrees dat ik het maar hou bij de schoenen van Rose. Zelfs als 2e paar of als extraatje zeg maar vond ik ze echt heel krap,
terwijl ik bij normale schoenen maat 43-44 heb. Toch was maat 45 te klein... Jammer. Wel een ondershirt gekocht en 2 fietsjacks,
hoewel de achterkant van die fietsjacks ook wel kort was... Maar goed, en 2x fietsverlichtingsetjes meegenomen, en een fietsbroek.
En een ultra light fietsjack wat je heel klein kunt opvouwen, wel relaxed dus hoor!!!!!!!!!! Jammer van die achtelijk krappie kleine schoentjes...

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 14 sep 2011 18:53

Ook ik ben even naar de Aldi geweest om die schoenen te "checken". Ik vond ze erg degelijk aanvoelen, en ze zagen er eigenlijk prima uit. De sluiting voelde ook heel solide aan. Ik heb ze wel gepast, maar ze vielen inderdaad erg klein. Bij mij waren ze vooral te smal. Niet gekocht dus, maar als ze wel hadden gepast, had ik ze zeker gekocht.

Verder heb ik het pand kunnen verlaten zonder allerlei onnodige uitgaven te doen. Ze hadden bijv. ook handige, en compact op te vouwen regenjasjes, handschoenen met vingers, verlichtingsets, fietspompen, jacks, ondershirts, etc...
Heb ik eigenlijk allemaal al; net als de schoenen trouwens :oops:

tinn
Forum-lid

tinn 14 sep 2011 22:19

Zijn die schoenen in meerdere kleuren verkrijgbaar? Ik heb nl liever zwarte.
Leef! Fiets!

liemburg
Forum-lid

liemburg 14 sep 2011 22:23

Hoi,

Heb de schoenen vandaag gehaald, maatje 43,passen prima.
Heb alleen iets langere boutjes nodig voor het vastzetten van de plaatjes

gr

jan
Cube Peleton SLR
Specialized Rockhopper
Sensa Fermo

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 14 sep 2011 22:30

liemburg schreef:Hoi,

Heb de schoenen vandaag gehaald, maatje 43,passen prima.
Heb alleen iets langere boutjes nodig voor het vastzetten van de plaatjes

gr

jan
Die ervaring heb ik nu ook. Heb vandaag voor iemand een paar spd plaatjes eronder moeten zetten, en de zool is duidelijk dikker dan bij normale schoenen.
Voor de rest zagen ze er wel ok uit voor dat geld.

farelli
Forum-lid

farelli 15 sep 2011 07:30

Ik heb gisteravond nog efkes een ondershirtje met windbreaker gekocht voor 9 euri. Zag en voelde er goed uit. Moet het nog proberen.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

tinoh
Forum-lid

Gebruikersavatar tinoh 15 sep 2011 08:11

tinn schreef:Zijn die schoenen in meerdere kleuren verkrijgbaar? Ik heb nl liever zwarte.
Ik heb alleen de witte gezien.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019

pamscalpel
Forum-lid

pamscalpel 15 sep 2011 08:49

Voor het geld zal het zeker een goede schoen zijn en kun je je er zeker niet aan miskopen. Alleen begreep ik dat de vorige keer, als je schoenplaatjes wilde monteren, geen enkele van de standaard schroeven die bij de schoenplaatjes geleverd worden pasten. Of nu de zool niet goed is (te dik?) of de binnenplaat waarin de schroeven moeten niet goed is, geen idee? Het is natuurlijk wel op te lossen door langere schroeven te kopen maar blijf lastig.
PamScalpel

kilometervreter
Forum-lid

kilometervreter 15 sep 2011 09:56

Dat is niet alleen een probleem met aldi schoenen. Mijn Sidi winterschoenen hebben hetzelfdxe probleem.

Superstick
Forum-lid

Gebruikersavatar Superstick 15 sep 2011 12:30

keesdevries schreef: En een ultra light fietsjack wat je heel klein kunt opvouwen, wel relaxed dus hoor!!!!!!!!!!
Die heb ik dus ook gekocht. Alleen aan de achterkant zitten 2 gaten. Volgens de verkoper zitten die daar zodat 'ie zo klein kan worden opgevouwen. Maar het lijkt mij toch niet dat er gaten in een regenjack moeten zitten? Of is het enkel een windjack?
Edit: Nog even goed gekeken, maar die openingen (beter dan 'gaten') zitten wel helemaal symetrisch. Het lijkt dus toch te horen. En als je m aanhebt, dan valt er ook een randje over die openingen heen. Maar ik blijf het wat vreemd vinden.

watikjebrom
Forum-lid

watikjebrom 15 sep 2011 13:10

Superstick schreef:.... Volgens de verkoper zitten die daar zodat 'ie zo klein kan worden opgevouwen. .
Sinds wanneer heb ze deskundig personeel bij de Aldi? :D

Ik denk overigens dat dit gewoon ventilatiegaten zijn en die zijn toch wel fijn hoor!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

Superstick
Forum-lid

Gebruikersavatar Superstick 15 sep 2011 15:17

Haha, daar heb je wel een punt ja. Maar zo'n jasje zal natuurlijk veel te broeierig zijn zonder die openingen, dus het zal inderdaad zo horen.
Overigens heb ik ook de handschoenen gekocht, en die lijken ook wel prettig. Maar niet bij temperaturen onder nul, vermoed ik.

Plaats reactie