Advies gevraagd... meer ''cleaner'' look Tarmac
-
- Forum-lid HC
Zwarte bandjes, matzwarte cosmic stickers zijn ook mooier naar mijn mening, witte stuurpen en zadelpen ben ik ook niet zo over te spreken.
- jan-willem84
- Forum-lid
Bidonhouders eraf. Wordt ie veel cleaner van
- ridefreeordie
- Forum-lid
Ik vind het altijd wel mooi als een crankstel contrasteert met het frame. Dan is het beter zichtbaar. Dus zwarte crank bij witte en andere lichtgekleurde frames. Bij een donker of zwart frame zou ik de lichte crank houden. Als je banden en stuurlint zijn versleten vervangen door zwarte en dan ben je zonder extra kosten klaar....maar wel een beetje geduld nodig, of veel fietsen!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Naast alles wat al gemeld is: opvallend is vooral het zadel. Jouw zadel heeft meer volume. Dat is niet anders. De de foto van Specialized hoeft niemand op het zadel te zitten. Jij moet een zadel hebben die lekker zit, die willen wel is van grote zijn.
Daarnaast zou ik de vork inkorten (spacer er tussen uit) en wellicht een zwarte topcap nemen. Dit steekt nu niet fraai uit, althans als je op de details let. De uitlijning van stuurpen, stuur en shifters is gelijkmatiger. Bij jou staat je stuur wat naar beneden en de shifters iets omhoog.
Verder zou ik vooral gaan opvallen door heel hard te fietsen. Dat kan namelijk prima op deze fiets. Het wordt zelfs van je verwacht.
Daarnaast zou ik de vork inkorten (spacer er tussen uit) en wellicht een zwarte topcap nemen. Dit steekt nu niet fraai uit, althans als je op de details let. De uitlijning van stuurpen, stuur en shifters is gelijkmatiger. Bij jou staat je stuur wat naar beneden en de shifters iets omhoog.
Verder zou ik vooral gaan opvallen door heel hard te fietsen. Dat kan namelijk prima op deze fiets. Het wordt zelfs van je verwacht.
Sten
Ik vind de zwarte banden een enorme verbetering. De stuurpen ben ik ook niet echt een fan van. De rest ook zwart begint een beetje saai te worden,.. maar dat is mijn smaak. Sowieso vind ik dit wel een discussie in de trant van "wat is mooier de Bentley of de Rolls." Gewoon een prachtige fiets.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
Ik ben inmiddels al een stuk verder. Zwart zadel, zwarte bandjes en zwart stuurlint. Zaterdag komt er ook nog een zwarte crank op.
Het begint er nu echt op te lijken
Ik twijfel nog aan 1 actie, wellicht moet ik eerst nieuwe foto's plaatsen maar .................... wat als ik de witte ''COSMIC'' stickers op de velgen nu eens vervang voor de antraciete stickers zoals op de Mavic Cosmic Carbone Ultimate (idee van ericpeters) ............... http://www.mavic.com/en/product/wheels/ ... e-Ultimate
Hoor graag de voor en tegenstanders
Het begint er nu echt op te lijken
Ik twijfel nog aan 1 actie, wellicht moet ik eerst nieuwe foto's plaatsen maar .................... wat als ik de witte ''COSMIC'' stickers op de velgen nu eens vervang voor de antraciete stickers zoals op de Mavic Cosmic Carbone Ultimate (idee van ericpeters) ............... http://www.mavic.com/en/product/wheels/ ... e-Ultimate
Als je een cleane look wilt haal je die stickers van je wielen en laat je het daarbij. Geen nieuwe grijze stickers terugplakken.MaSa schreef:Ik twijfel nog aan 1 actie, wellicht moet ik eerst nieuwe foto's plaatsen maar .................... wat als ik de witte ''COSMIC'' stickers op de velgen nu eens vervang voor de antraciete stickers zoals op de Mavic Cosmic Carbone Ultimate (idee van ericpeters) ............... http://www.mavic.com/en/product/wheels/ ... e-Ultimate