Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Advies gevraagd... meer ''cleaner'' look Tarmac

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 12 sep 2011 01:11

Zwarte bandjes, matzwarte cosmic stickers zijn ook mooier naar mijn mening, witte stuurpen en zadelpen ben ik ook niet zo over te spreken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
jan-willem84
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 aug 2011 10:43

Gebruikersavatar jan-willem84 12 sep 2011 10:06

Bidonhouders eraf. Wordt ie veel cleaner van ;)

Gebruikersavatar
ridefreeordie
Forum-lid
Berichten: 466
Lid geworden op: 27 nov 2009 16:15

Gebruikersavatar ridefreeordie 13 sep 2011 16:58

Ik vind het altijd wel mooi als een crankstel contrasteert met het frame. Dan is het beter zichtbaar. Dus zwarte crank bij witte en andere lichtgekleurde frames. Bij een donker of zwart frame zou ik de lichte crank houden. Als je banden en stuurlint zijn versleten vervangen door zwarte en dan ben je zonder extra kosten klaar....maar wel een beetje geduld nodig, of veel fietsen! ;)
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra

sten2
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 apr 2006 17:54

sten2 13 sep 2011 21:59

Naast alles wat al gemeld is: opvallend is vooral het zadel. Jouw zadel heeft meer volume. Dat is niet anders. De de foto van Specialized hoeft niemand op het zadel te zitten. Jij moet een zadel hebben die lekker zit, die willen wel is van grote zijn.
Daarnaast zou ik de vork inkorten (spacer er tussen uit) en wellicht een zwarte topcap nemen. Dit steekt nu niet fraai uit, althans als je op de details let. De uitlijning van stuurpen, stuur en shifters is gelijkmatiger. Bij jou staat je stuur wat naar beneden en de shifters iets omhoog.

Verder zou ik vooral gaan opvallen door heel hard te fietsen. Dat kan namelijk prima op deze fiets. Het wordt zelfs van je verwacht.
Sten

Carrinthe
Forum-lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 13 jun 2011 16:36

Carrinthe 14 sep 2011 01:48

Ik vind de zwarte banden een enorme verbetering. De stuurpen ben ik ook niet echt een fan van. De rest ook zwart begint een beetje saai te worden,.. maar dat is mijn smaak. Sowieso vind ik dit wel een discussie in de trant van "wat is mooier de Bentley of de Rolls." Gewoon een prachtige fiets.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50

MaSa
Forum-lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 jun 2011 19:50

MaSa 27 sep 2011 21:25

Ik ben inmiddels al een stuk verder. Zwart zadel, zwarte bandjes en zwart stuurlint. Zaterdag komt er ook nog een zwarte crank op.

Het begint er nu echt op te lijken :D

Ik twijfel nog aan 1 actie, wellicht moet ik eerst nieuwe foto's plaatsen maar .................... wat als ik de witte ''COSMIC'' stickers op de velgen nu eens vervang voor de antraciete stickers zoals op de Mavic Cosmic Carbone Ultimate (idee van ericpeters) ............... http://www.mavic.com/en/product/wheels/ ... e-Ultimate

Hoor graag de voor en tegenstanders

em
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 12 aug 2008 14:22
Locatie: Den Haag

em 27 sep 2011 21:59

MaSa schreef:Ik twijfel nog aan 1 actie, wellicht moet ik eerst nieuwe foto's plaatsen maar .................... wat als ik de witte ''COSMIC'' stickers op de velgen nu eens vervang voor de antraciete stickers zoals op de Mavic Cosmic Carbone Ultimate (idee van ericpeters) ............... http://www.mavic.com/en/product/wheels/ ... e-Ultimate

Hoor graag de voor en tegenstanders
Als je een cleane look wilt haal je die stickers van je wielen en laat je het daarbij. Geen nieuwe grijze stickers terugplakken.

MaSa
Forum-lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 jun 2011 19:50

MaSa 27 sep 2011 22:00

Ik wil wel een cleane look maar het hoeft ook niet ''te''. Ik wil er dus wel stickers op.

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 28 sep 2011 15:05

Kijk even in het specialized topic. Roy73 heeft daar zwarte decals laten maken voor z'n reynolds wielen. Ik ben voorstander...!
Do not CROSS the road!

Plaats reactie