Dat gaat om spierbelasting. Een frontale belasting van het bot door een valpartij is heel iets anders.Het schijnt dat die klimmers-dieeten echt nadelig zijn voor de botstructuur.Mr_T schreef:Volgens mij krijg je met die annorexia-dieten van die gasten nou ook niet bepaald de sterkste botten. Maar goed, de benen worden uiteraard wel voldoende belast dat die botten toch redelijk sterk moeten zijn, en daarmee ontkracht ik dus mijn eigen opmerking.
Robert Gesink
Ja maar als je je ledenmaten belast, worden je botten ook sterker. Van krachttraining kijrg je niet alleen spieren, ook de botstructuur wordt verbeterd. Maar daarnaast jeb ik het idee dat die gasten gewoon ongezond dun zijn.feddek schreef:Dat gaat om spierbelasting. Een frontale belasting van het bot door een valpartij is heel iets anders.Het schijnt dat die klimmers-dieeten echt nadelig zijn voor de botstructuur.Mr_T schreef:Volgens mij krijg je met die annorexia-dieten van die gasten nou ook niet bepaald de sterkste botten. Maar goed, de benen worden uiteraard wel voldoende belast dat die botten toch redelijk sterk moeten zijn, en daarmee ontkracht ik dus mijn eigen opmerking.
Hij kan wel meer boterhammen met kaas gaan eten, zoals hier werd voorgesteld, maar dan gaat hij waarschijnlijk niet meer zo hard de berg omhoog. Is hij waarschijnlijk explosiever, maar waarschijnlijk niet zo explosief als de echte toppers opMr_T schreef:Ja maar als je je ledenmaten belast, worden je botten ook sterker. Van krachttraining kijrg je niet alleen spieren, ook de botstructuur wordt verbeterd. Maar daarnaast jeb ik het idee dat die gasten gewoon ongezond dun zijn.feddek schreef:Dat gaat om spierbelasting. Een frontale belasting van het bot door een valpartij is heel iets anders.Het schijnt dat die klimmers-dieeten echt nadelig zijn voor de botstructuur.Mr_T schreef:Volgens mij krijg je met die annorexia-dieten van die gasten nou ook niet bepaald de sterkste botten. Maar goed, de benen worden uiteraard wel voldoende belast dat die botten toch redelijk sterk moeten zijn, en daarmee ontkracht ik dus mijn eigen opmerking.
dat vlak. Is ongetwijfeld gezonder en waarschijnlijk blijft hij vaker heel, maar hij is waarschijnlijk dan ook nergens meer een absolute uitblinker in. Topsport is gewoon ongezond. Robert heeft gewoon niet veel geluk en dan is het de vraag of je dat overkomt of dat je dat kunt afdwingen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
-
- Forum-lid
Misschien nog iets atenter koersen, dan val je niet en heb ook geen judo nodig ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Ja, iedereen valt wel eens, en hij breekt zn been verder ook niet voor zn plezier, dus ook gewoon domme pech natuurlijk.
Nou ja, het zou mij iig benieuwen of hij weer helemaal terugkomt. Ik hoop het, en waarom ook niet. Maar toch is het een lastige blessure om weer van terug te komen.
Nou ja, het zou mij iig benieuwen of hij weer helemaal terugkomt. Ik hoop het, en waarom ook niet. Maar toch is het een lastige blessure om weer van terug te komen.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
juistsparko schreef:het probleem is nog geen eens dat hij zoveel valt, maar meer dat hij altijd direct wat breekt of geblesseerd raakt.
Daarnaast is hij nu al een paar keer op een belangrijk moment (in een grote ronde) gevallen. Dan krijg je natuurlijk al
snel een naam dat je veel valt.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
- superrose
- Forum-lid
- Contact
zorroi schreef:TdF al weer vergeten? Toch twee goede smakken in 3 maanden tijd.superrose schreef:blabladiamond schreef:Wanneer leert hij fietsen hij ligt meer op de grond dan op z'n carbonnen vehikkel.
gr
ja en de rest van het jaar?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 20:28, 2 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC