Limburg Mooiste 2 Juni 2012
-
- Forum-lid
Kom gooi je andere one liner er ook even in, kunnen we nog even lachen ...
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Limburgs Drukste? Of Limburgs Duurste? Oh nee, dat is de AGR.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goh, die is echt met het verkeerde been uit bed gefloepert. Je doet je avatar wel eer aan zo.
Even voor de duidelijkheid; wij gaan hem dit jaar ook weer eens fietsen, de 200km. Die is wat minder druk dan de overbekende 150km-lus.
Even voor de duidelijkheid; wij gaan hem dit jaar ook weer eens fietsen, de 200km. Die is wat minder druk dan de overbekende 150km-lus.
Less is bore
-
- Forum-lid
Valt wel mee met de kou. Weeronline meldt 17 graden, een zonnetje en een kansje op wat druppels. Prima fietsweer. Laat die 250km maar komen!!!!!
Michiel
Misschien een stomme vraag, maar ik moet ook mijn kaartje nog ophalen, maar hoe moet ik paperassen lezen? Ik heb alleen een referentienummer gekregen. Moet ik dan een ID meenemen om aan te kunnen geven dat hij idd op mijn naam staat?watikjebrom schreef:Ik heb LM 2010 gefietst en ik meen me te herinneren dat je alle paperassen moet laten zien om je startnummer te krijgen. Alleen een referentienummer zou natuurlijk te makkelijk zijn ....robbiey schreef:Goedemorgen weet iemand wellicht uit ervaring of ik gewoon met het referentienummer op iemands
anders zijn naam het kaartje op kan halen?
De email met het nummer uitprinten en meenemen is normaal gesproken altijd voldoende.Twiks schreef:Misschien een stomme vraag, maar ik moet ook mijn kaartje nog ophalen, maar hoe moet ik paperassen lezen? Ik heb alleen een referentienummer gekregen. Moet ik dan een ID meenemen om aan te kunnen geven dat hij idd op mijn naam staat?watikjebrom schreef:Ik heb LM 2010 gefietst en ik meen me te herinneren dat je alle paperassen moet laten zien om je startnummer te krijgen. Alleen een referentienummer zou natuurlijk te makkelijk zijn ....robbiey schreef:Goedemorgen weet iemand wellicht uit ervaring of ik gewoon met het referentienummer op iemands
anders zijn naam het kaartje op kan halen?
-
- Forum-lid
Hebben in elk geval een goede muziekinstallatie hoor het tot in de woonkamer :p klinkt gezellig zo misschien nog even gaan kijken.
Nou, net terug van het pinkpop onder de fietstochten.
Mooi weer gelukkig.
Tja die drukte. Waarom doe ik eigenlijk mee? De meeste weggetjes ken ik onderhand wel.
Lekke mueslirepen en bananen.
Maar die jam (lees gel) voor op die krentebol, dat is toch niet mijn ding.
Dan maar geen energie meer...
Maar toch een hele leuke dag gehad. Volgend jaar weer denk ik.
Mooi weer gelukkig.
Tja die drukte. Waarom doe ik eigenlijk mee? De meeste weggetjes ken ik onderhand wel.
Lekke mueslirepen en bananen.
Maar die jam (lees gel) voor op die krentebol, dat is toch niet mijn ding.
Dan maar geen energie meer...
Maar toch een hele leuke dag gehad. Volgend jaar weer denk ik.
.................
Ook weer terug van Limburgs mooiste, dit was mijn eerste kennismaking met de Nederlandse bergen en het is me allemaal heel erg meegevallen. Ik heb (rond 09:00) even moeten wachten bij de start, maar daarna eigenlijk geen last van drukte gehad en hele stukken alleen gefietst.
Na 105 kilometer kwam de finish en had ik was ik eigenlijk niet eens echt moe. Achteraf had de 150 kilometer ook wel gekund. Volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar, erg leuk dag gehad. Leuk ook om te zien dan 's ochtends vanaf Amsterdam bijna in elke auto wel een fiets zit .
mijn resultaten.
http://connect.garmin.com/activity/184657029" onclick="window.open(this.href);return false;
(het laatste stuk was ik mijn Garmin vergeten aan te zetten, dus ik mis wat kilometers )
Na 105 kilometer kwam de finish en had ik was ik eigenlijk niet eens echt moe. Achteraf had de 150 kilometer ook wel gekund. Volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar, erg leuk dag gehad. Leuk ook om te zien dan 's ochtends vanaf Amsterdam bijna in elke auto wel een fiets zit .
mijn resultaten.
http://connect.garmin.com/activity/184657029" onclick="window.open(this.href);return false;
(het laatste stuk was ik mijn Garmin vergeten aan te zetten, dus ik mis wat kilometers )
Terug van 150 km, niet heel erg zwaar dit jaar.
Kwam misschien ook wel door het perfekte fietsweer, niet te warm en geen regen, wel stralende zon.
Mooie tocht gereden alleen de file voor de pauze in Gulpen was wat minder, dit moet toch anders kunnen.
Verder tevreden.
Tot volgend jaar
Kwam misschien ook wel door het perfekte fietsweer, niet te warm en geen regen, wel stralende zon.
Mooie tocht gereden alleen de file voor de pauze in Gulpen was wat minder, dit moet toch anders kunnen.
Verder tevreden.
Tot volgend jaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij ook een dagje limburg gedaan, de 200 km. Waarom die 'vreemde' afstand? Doel was 200km, duurtraining, niet teveel kuitenbijters en een rustig parcours. Op alle punten gescoord! Benen waren nog niet helemaal hersteld van de snelle 200+ vorig weekend en nog een tempotraining donderdag, maar toch tevreden. De 200 rit is erg rustig: je zit voor of na de massa. Zelfs zo rustig dat je soms afvraagt of er nog wel meer deelnemers zijn .
Echter, dat weet je direct weer als je de fuik bij Gulpen inrijdt; waarom moeten ALLE lussen over die ene controle en waarom moeten alle stuurlintjes perse geknipt worden? Wij zijn omgedraaid en om het centrum heen gereden. Dit moet toch na al die jaren beter kunnen???? En waarom je een uurtje door stedelijk gebied tuft snap ik ookniet (heerlen e.a.). "vroeger" kregen ze het voor elkaar om 250km te rijden met 1 stoplicht...jammer .
Oja, en als laatste: sommige locals hebben toch erg veel lol in het weghalen van pijlen .
Verder een lekkere fietsdag gehad, nu na ruim 1000km in 3 weken maar ff wat rust pakken.
Echter, dat weet je direct weer als je de fuik bij Gulpen inrijdt; waarom moeten ALLE lussen over die ene controle en waarom moeten alle stuurlintjes perse geknipt worden? Wij zijn omgedraaid en om het centrum heen gereden. Dit moet toch na al die jaren beter kunnen???? En waarom je een uurtje door stedelijk gebied tuft snap ik ookniet (heerlen e.a.). "vroeger" kregen ze het voor elkaar om 250km te rijden met 1 stoplicht...jammer .
Oja, en als laatste: sommige locals hebben toch erg veel lol in het weghalen van pijlen .
Verder een lekkere fietsdag gehad, nu na ruim 1000km in 3 weken maar ff wat rust pakken.
Less is bore
-
- Forum-lid
Vanochtend vroeg op de A2 een gigantische invasie aan mtb's en racers gespot, was wel duidelijk waarom......
Gelukkig werd het na Maastricht een stuk rustiger, ik ben doorgereden naar Houffalize en heb daar La Chouffe Classic gereden (160km/2800hm), prima bevallen!
Ieder zijn ding, ik persoonlijk rijd liever wat extra kilometers met de auto voor een minder massale opkomst en mooiere omgeving, heb Limburg ondertussen wel gezien....
Gelukkig werd het na Maastricht een stuk rustiger, ik ben doorgereden naar Houffalize en heb daar La Chouffe Classic gereden (160km/2800hm), prima bevallen!
Ieder zijn ding, ik persoonlijk rijd liever wat extra kilometers met de auto voor een minder massale opkomst en mooiere omgeving, heb Limburg ondertussen wel gezien....