En een auto is toch altijd schuldig? tenzij die stilstond ofzo...terlinde schreef:Heb je geen verzekering die de schade dekt ? Als je lid van een fietsclub, en dus ook vaak lid van de NTFU, bent is er toch ook een verzekering. Misschien dat dit de pijn iets verzacht.
Carbon stuk
Als je helemaal kapot zit, dan is het tijd om nog een tandje zwaarder te schakelen.
Ik heb een keer een klapband op het voorwiel gehad bij het afdalen van de Amerongse berg. Kon nog wel dacht ik. Nou, van die lekke band op die drukke weg heb ik nog nachtmerries want maar 1 rem en een onbestuurbaar voorwiel. Als ik dit had mee gemaakt met mijn frame dan zou ik als motto kiezen: bij twijfel niet oversteken! Ik ben gek op mijn C50 maar dan gaat ie in de schredder.
Camerig is prachtig!
Niet per se schuldig, de bestuurder is wel aansprakelijk. Dat is heel wat anders. Het hangt wel van de situatie af in hoeverre de fietser aansprakelijk wordt gesteld voor een deel van de schade.onno1990 schreef:En een auto is toch altijd schuldig? tenzij die stilstond ofzo...
Ik zie hier stapels frames langskomen met scheurtjes, niet zo vaak een frame wat zomaar in twee stukken ligt.onno1990 schreef:Het commentaar in de trend van: "waarschijnlijk krijg je een nieuw scheurtje of een bultje" zou ik niet ten harte nemen. Carbon bezwijkt spontaan en dit betekend dat onder de foute belasting iets pats zegt (eigenlijk meer een hoge ping)....
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
vw schreef: Ik zie hier stapels frames langskomen met scheurtjes, niet zo vaak een frame wat zomaar in twee stukken ligt.
Neem een buis die net niet knikt als je erop gaat staan. Zaag nu eens in de onderkant van die buis en ga erop staan.......
Als je helemaal kapot zit, dan is het tijd om nog een tandje zwaarder te schakelen.
Ik zeg niet dat het frame na reparatie heel blijft, alleen dat het frame genoeg signalen zal geven voor hij het weer begeeft.onno1990 schreef:vw schreef: Ik zie hier stapels frames langskomen met scheurtjes, niet zo vaak een frame wat zomaar in twee stukken ligt.
Neem een buis die net niet knikt als je erop gaat staan. Zaag nu eens in de onderkant van die buis en ga erop staan.......