Bianchi Sempre bij Math Salden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me twee keer heb bedacht voor ik m'n Sempre met Mathje Salden kocht. De eerste keer dat ik er naar kwam kijken en mijn serieuze interesse toonde werd ik geholpen door 'n ontzettende jojo zonder enige blijk van geintresseerdheid in mijn vragen. Toch bleef de fiets me trekken en besloot ik nog 'ns te gaan kijken. Aan de balie heb ik toen gemeld dat ik dit maal fatsoenlijk geholpen wilden worden. Voor de gozer die me toon heeft geholpen en de nodige metingen e.d. heeft gedaan; niets dan lof.
Aan de Sempre heb ik echt 'n super fiets. Ik heb 'm met het compact FSA crankstel en de rest Ultegra. Wel heb ik de wielen meteen vervangen voor Racing 3 van Fulcrum. De fiets rijdt als of ie aan de weg gekleeft zit. Afdalingen die ik normaal met 60 tot 70 deed doe ik nu zonder veel moeite met 80 per uur. De fiets snijdt de bochten ook heerlijk aan. Heel direct met veel gevoel.
Aan de Sempre heb ik echt 'n super fiets. Ik heb 'm met het compact FSA crankstel en de rest Ultegra. Wel heb ik de wielen meteen vervangen voor Racing 3 van Fulcrum. De fiets rijdt als of ie aan de weg gekleeft zit. Afdalingen die ik normaal met 60 tot 70 deed doe ik nu zonder veel moeite met 80 per uur. De fiets snijdt de bochten ook heerlijk aan. Heel direct met veel gevoel.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou, hier is tie dan: http://www.flickr.com/photos/rodi-utrec ... hotostream" onclick="window.open(this.href);return false;!
Plaatje, ofniettan? Heb speedplay pedalen, en daar moet ik bijzonder aan wennen, dus nog even oefenen voor ik de weg op kan!
Plaatje, ofniettan? Heb speedplay pedalen, en daar moet ik bijzonder aan wennen, dus nog even oefenen voor ik de weg op kan!
RoDi
Zo. Nu hebben we een plaatje.
Mooi rood is niet lelijk.
Je zou natuurlijk aan de Bianchi-forumrit mee kunnen doen.
- Supergrover
- Forum-lid HC
farelli schreef:Zo. Nu hebben we een plaatje.
Sempre-plaatje
Fraaie Sempre inderdaad, had er zelf denk ik witte bidonhouders opgedaan, maar verder ziet ie er stoer uit.
-
- Forum-lid
DalloCollina is een aardige vent, met verstand van zaken!
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Wat bedoel je Mikethebike?
-
- Forum-lid
Was een opmerking op een bericht van Rodi, vriendelijke rijwielzaak!!
Ah, thnx.
Ik dacht 'zit ie nou wat te spammen?' en besloot 't maar eens te checken.
Ik dacht 'zit ie nou wat te spammen?' en besloot 't maar eens te checken.
-
- Forum-lid
lol
Spam nooit!
Spam nooit!