Vandaag een kleine 40 km gereden met Runkeeper, werkt prettig!
Ik schrok in het begin wel van het stemmetje, maar vond het toch wel handig. Alleen m'n instellingen stonden niet goed dus ze vertelde steeds hoelang ik over een km deed
zie hier de route: http://runkeeper.com/user/423915432/act ... Ref&ref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
Makkelijk ook is dat het aan facebook/twitter gekoppeld is, gelijk delen met vrienden en zelfs kan je aangeven met wie je de tour hebt gereden!
Iphone/Android fietsapps
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
-
- Forum-lid
Hier ook Runkeeper. Wel tevreden over. Wel merk ik dat als ik een langere pauze neem (binnenband verwisselen of hapje eten bijvoorbeeld) dat hij soms stopt en ik daarna opnieuw een activiteit moet invoeren.. Had het vandaag nog en dat is wel irritant. Dan krijg je de route ook in twee delen :S
Zijn hier nog meer mensen die een handslagmeter gebruiken samen bij een app? Bijvoorbeeld fietstijden.nl.
Wel benieuwd.
Wel benieuwd.
Ja hoor; ik gebruik of heb gebruikt; Garmin fit, Roadbike Pro, Livecycling, Cyclecomp, iBiker, Wahoo fitness..... Helaas hebben ze stuk voor stuk nog steeds niet de functionaliteit (en dan met name het zichtbare afleesscherm tijdens het fietsen) van een Garmin 705 of 500... Binnenkort komt Strava met een update en kun je die app ook ANT+ gebruiken. Aangezien hun website en app nu al (wat mij betreft) verreweg het meest bied en goed in elkaar steekt ben ik daar erg benieuwd naar!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Ik gebruik Cyclemeter i.c.m. facebook voor mijn ritten. Sinds een week of 2 zat er een bug in. Op facebook werd niet de hele rit weergegeven op de kaart, maar slecht een paar kilometer. Ik heb daar contact over gehad met de helpdesk van Abvio, maar zij gaven toe hier (nog) geen oplossing voor te hebben. Ze hadden wel meer klachten hierover. Het is mij niet bekend of het aan Cyclemeter of aan facebook ligt.
Echter, sinds gisteren is er helemaal geen verbinding meer tussen Cyclemeter en facebook. Alle ritten die ik gereden heb, zijn verdwenen en ook niet meer terug te zetten. De instellingen staan allemaal goed, dus ze zijn niet verborgen oid. In het activiteitenlog zie ik ze ook nog gewoon staan, maar ze zijn niet meer te openen.
Zijn er meer mensen die deze combinatie gebruiken en hetzelfde 'probleem' hebben? First world problems weliswaar, maar toch...
Echter, sinds gisteren is er helemaal geen verbinding meer tussen Cyclemeter en facebook. Alle ritten die ik gereden heb, zijn verdwenen en ook niet meer terug te zetten. De instellingen staan allemaal goed, dus ze zijn niet verborgen oid. In het activiteitenlog zie ik ze ook nog gewoon staan, maar ze zijn niet meer te openen.
Zijn er meer mensen die deze combinatie gebruiken en hetzelfde 'probleem' hebben? First world problems weliswaar, maar toch...
Sensa Veneto 105
- Corto Maltese
- Forum-lid
Probleem had ik afgelopen week ook. Even mailen met Abvio en het is weer goed. Het kan dus wel. Bij mij werkt het in elk geval weer naar behoren. Prima service daar.
Oplossing lijkt in de maak: https://developers.facebook.com/bugs/725044157572374/
Sensa Veneto 105