Profs en SRAM
-
- Forum-lid HC
Erg mooi de nieuwe. Houd wel rekening mee dat de lichste confi bb30 is voor normaal +100 gram ongeveer.
Daarnaast zit er relatief veel winst in de cassette waar weer geen lekkere nl/ik ben geen prof verzet voor komt.
Ook weer +50 voor een da7900.
Feit blijft dat het me niet zou weerhouden de groep te kopen
Daarnaast zit er relatief veel winst in de cassette waar weer geen lekkere nl/ik ben geen prof verzet voor komt.
Ook weer +50 voor een da7900.
Feit blijft dat het me niet zou weerhouden de groep te kopen
- boswielrenner
- Forum-lid
SRAM RED ademt Formule 1 qua stijl. Ik vind dat erg mooi voor een race groep. SRam force en rival zijn behoudender en dat is prima.
Ik blijf Red de mooiste groep vinden en daarna Campa chorus en record. Campa SR vind ik een beetje over the top, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen campa SR erg mooi vinden.
Ik blijf Red de mooiste groep vinden en daarna Campa chorus en record. Campa SR vind ik een beetje over the top, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen campa SR erg mooi vinden.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- boswielrenner
- Forum-lid
Sram Red hydraulic brakes summer 2012.
http://road.cc/content/news/52299-sram- ... shots-land" onclick="window.open(this.href);return false;
http://road.cc/content/news/52299-sram- ... shots-land" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Wowwwwwww das wel gaaf!!!
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ehmm......wat voegt dit toe? Met een goede rem kun je de boel nu al blokkeren op volle snelheid en doseren is ook geen probleem.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- thestudent
- Forum-lid HC

Laatst gewijzigd door thestudent op 08 feb 2012 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
Genoeg kracht om volledig over de kop te vliegen
. Inderdaad wel vreselijk lelijke shifters, je kan op een racefiets toch niet harder remmen dan de kracht waarbij je wiel blokkeert.

Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!