pfff, boeiende discussie (maar voor mij iets te ingewikkeld )
korte vraag: ik heb net de garmin cadans+snelheidssensor voor mijn bryton rider 50 besteld. ik ben vooral mtb-er en hou van singletracks. vanaf nu zal het bladerdek toenemen en als je dan veel bochtenwerk en snel draaien en keren hebt, lijkt me de gps onnauwkeuriger?
advies van meten vd wielomtrek inclusief berijder+ opnieuw als je een andere band pakt lijkt me goed, voor de rest (temperatuurverschillen e.d.) lijkt me peanuts?
Bryton Rider20
-
- Forum-lid
Hallo iedereen,
Even een vraagje. Is het mogelijk om met de Bryton Rider 20 routes na te rijden. Dat je bijvoorbeeld een soort aanwijzingen krijgt? Of moet ik dan naar een Rider 35?
Alvast bedankt
Even een vraagje. Is het mogelijk om met de Bryton Rider 20 routes na te rijden. Dat je bijvoorbeeld een soort aanwijzingen krijgt? Of moet ik dan naar een Rider 35?
Alvast bedankt
- alliance_0
- Forum-lid
Ik zou zeggen kijk eens op de Bryton site, daar kan je die info vast wel vinden.
-
- Forum-lid
Met de Rider 20 is het niet mogelijk om routes na te rijden. Met de Rider 40 (opvolger van de Rider 35) en de Rider 50 is dit wel mogelijk.JanVerleye schreef:Hallo iedereen,
Alvast bedankt
Heb een rider 20 gehad en na twee keer terug gebracht. Hartslagmeting werkte niet goed, tijdens inspanning kwam mijn hartslag niet boven de 90 BPM. GPS was onnauwkeurig tijdens het rijden fluctueerde de snelheid. Zal allemaal best een technische verklaring voor zijn. Ik wil echter als ik aan het fietsen dat het werkt en me niet aan zulke zaken ergeren. Teruggebracht en omgeruild voor een polar cs 500. GPS was een leuke bijkomstigheid ging me toch voornamelijk om de hartslagmeting. Vergeet ik bijna nog te melden dat verbinding via de sit om gegevens over te zetten vrij omslachtig is.
-
- Forum-lid
Ik heb zelf ook de rider20 met hartslagsensor. Hij werkt echt prima en bevalt mij goed, ik vind het wel een nadeel dat je tijdens het rijden niet de gemiddelde snelheid kan aflezen. Ook de site van bryton is niet erg snel met het uitlezen van je rider. Verder doet ie het prima en dat je thuis de rit nog eens kan bekijken (en sharen) via de computer is erg leuk. Op deze site kan je ook nieuwe ritten plannen, erg handig. Persoonlijk mis ik alleen nog het inlezen van gps routes maar dan moet je doorsparen voor een duurdere rider. Nu gebruik ik daar mijn iphone voor.