dank, ik houd de site in de gaten.colnagofreak schreef:Vandaag de JJC gereden uiteindelijk 212 km op de teller, leuke tocht, gezellig druk maar niet te!
Foto's komen op staikopdefoto.nl
Jan Janssen Classic zaterdag 23 juni
-
- Forum-lid
Ook hier de 150 gereden. Ik had er uiteindelijk 160 op de teller, omdat ik, door eigen schuld, een keertje verkeerd was gereden. Daardoor in Heveadorp wat extra hoogtemeters gemaakt
Drukte viel in het rijden alleszins mee, met uitzondering van de laatste 30km's, toen volgens mij vrijwel alle afstanden weer bij elkaar kwamen.
Prima organisatie, met goede verzorging. Ook goede uitpijling én op veel punten verkeersregelaars. Absoluut een pluim!
Drukte viel in het rijden alleszins mee, met uitzondering van de laatste 30km's, toen volgens mij vrijwel alle afstanden weer bij elkaar kwamen.
Prima organisatie, met goede verzorging. Ook goede uitpijling én op veel punten verkeersregelaars. Absoluut een pluim!
Ook terug van de Jan Janssen Classic..
Ingeschreven voor de 115 kilometer, maar uiteindelijk gekozen voor de 150 kilometer. Omdat ik een afslag had gemist een heel stuk dubbel gereden en uiteindelijk 179 km. Wel een mooie rit, alleen het stuk door Arnhem was een beetje loos. Nog een koprol gemaakt na een kilometer of 90, opeens een hobbel in de weg tijdens het drinken. Gelukkig alles goed afgelopen en ik kon mijn weg gewoon vervolgen. Wel even schrikken..
Strava
Ingeschreven voor de 115 kilometer, maar uiteindelijk gekozen voor de 150 kilometer. Omdat ik een afslag had gemist een heel stuk dubbel gereden en uiteindelijk 179 km. Wel een mooie rit, alleen het stuk door Arnhem was een beetje loos. Nog een koprol gemaakt na een kilometer of 90, opeens een hobbel in de weg tijdens het drinken. Gelukkig alles goed afgelopen en ik kon mijn weg gewoon vervolgen. Wel even schrikken..
Strava
Terug van een mooi en heel goed georganiseerde tocht
Ik had ingeschreven voor de 200 maar toch de 150 gedaan
Genoten van alles van deze dag in ieder geval
Volgend jaar hoop ik hem toch weer te doen
Ik had ingeschreven voor de 200 maar toch de 150 gedaan
Genoten van alles van deze dag in ieder geval
Volgend jaar hoop ik hem toch weer te doen
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
7000 volgens twitter :SVW schreef:Ik heb me vanmiddag vanaf het terras van d´Oude Herberg in Oosterbeek zitten verbazan over de hoeveeelheid fietsers......Enorm! Weet iemand hoeveel deelnemers er waren?
Jan Janssen Classic @JanJanssenClass
27e Jan Janssen Classic 7000 deelnemers, Clubgenote Annemiek van Vleuten Nationaal Kampioene! Wow, wat een dag voor Toerclub Wageningen.
Zelf ook de langste afstand gereden met een ander forumlid : 214 km
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
++++++++1!dickw schreef:en wat een lekkere broodjes. Weet iemand waar die vandaan komen. Mogen ze invoeren ij elke toertocht. Lekker en eet makkelijk weg.
Ik heb de bananen (verdraag ik slecht bij inspanning) en snelle jelles (had ik zelf bij) bij de verzorging niet genomen, maar die broodjes waren inderdaad erg lekker én goed.
Weer een mooi avontuur, uiteindelijk 214 km op de teller en 1800 hoogte meters.
Volgens mij hebben de klimmetjes in Arnhem mij het meest gesloopt.
Ik ben geen natuurtalent en de 52 al weer gepasseerd dus was ik met de ruim 27 gemiddeld heel tevreden.
Volgens mij hebben de klimmetjes in Arnhem mij het meest gesloopt.
Ik ben geen natuurtalent en de 52 al weer gepasseerd dus was ik met de ruim 27 gemiddeld heel tevreden.
Allard
Hier ook foto's : http://leukplaatje.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bikers are not alone
puffdaddy schreef:Hier ook foto's : http://leukplaatje.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar zijn de foto's genomen
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX