Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
campasuper
- Forum-lid
campasuper
23 nov 2010 07:30
Kees0251 schreef:Bikes n'parts 2x iets gekocht , eerste keer 25mm bandjes gekregen i.p.v. 23 , maar zo gelaten
Vandaag 2e keer bestelling geleverd wegens schoenen halve prijs, helemaal goed & snel, prijzen heel scherp.
Mijn ervaring is dat de Duitse shops eerder goedkoper zijn dan duurder.
Het duurt alleen wel een paar dagen langer voor je je spullen in huis hebt.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
litespeed
- Forum-lid
litespeed
23 nov 2010 07:53
cb schreef:Ik koop bijna alles bij Futurumshop, altijd prima, levering kan wel iets sneller. Ik heb graag mijn spullen de volgende dag binnen.
Nog sneller? Ik heb al tientallen keren spullen besteld. Als iets op voorraad is, en je bestelt voor een uur of 13, dan heb ik het 8 van de 10 keer de volgende dag binnen. Lijkt mij heel netjes.
-
zappf
- Forum-lid
zappf
23 nov 2010 08:22
Ik heb goede ervaringen met de Futurumshop, 1 a 2 dagen levertijd.
Ook de afhaalbalie werkt goed, voor als je toevallig in de buurt bent.
grt Sjoerd
-
Mr. R
- Forum-lid
Mr. R
23 nov 2010 10:08
Bij Bikesnparts een keer een set wielen besteld welke ik op zou halen. Kom ik daar op de afgesproken tijd en was er niemand aanwezig. en dat gekke 0900nr is dus gewoon een voicemail.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
-
stephan68
- Forum-lid
stephan68
23 nov 2010 12:34
Vorige week maandagavond bij Futurumshop een Tacx Satori en toebehoren besteld. Gisteren nog niet geleverd en mail ontvangen dat het nog 1-4 dagen zou kunnen duren.
Even een mail gestuurd met verzoek om meer informatie. Het blijkt dat ze een nieuw softwaresysteem hebben gekregen in het magazijn. Heb ik weer, maar kan gebeuren.
Naar verwachting versturen ze de bestelling vandaag. Dus hopen maar dat het er voor het weekend is!
-
cb
- Forum-lid
cb
23 nov 2010 14:04
litespeed schreef:cb schreef:Ik koop bijna alles bij Futurumshop, altijd prima, levering kan wel iets sneller. Ik heb graag mijn spullen de volgende dag binnen.
Nog sneller? Ik heb al tientallen keren spullen besteld. Als iets op voorraad is, en je bestelt voor een uur of 13, dan heb ik het 8 van de 10 keer de volgende dag binnen. Lijkt mij heel netjes.
Dat is ook heel netjes, ik hoor helaas meestal bij de 2 van de 10 die een dag of 4 moet wachten.
Sensa tioneel
-
litespeed
- Forum-lid
litespeed
23 nov 2010 14:08
Een dag of vier vind ik best lang idd. Dat heb ik nog nooit moeten doen. Moet wel zeggen dat ik het afgelopen jaar wellicht een keer of drie wat besteld heb. Dus het meeste in de jaren daarvoor en altijd binnen twee dagen de spullen binnen.
-
rick8245
- Forum-lid
rick8245
24 nov 2010 20:11
Futurumshop: Vrijwel altijd alles binnen in 2 werkdagen .
Ook niet onbelangrijk zijn hun garantie bepalingen.
Die zijn ook goed, 1 keer een kapotte fietscomputergehad en perfect opgelost.
Je kunt er met een gerust hart kopen.
Pinarello Veneto, Pinarello FP2 en Pinarello Montello FM1
-
eelcoz
eelcoz
24 nov 2010 20:19
Ik heb mijn Garmin Edge 705 bij Futurumshop gekocht. Na een half jaar wilde het apparaat niet meer aan. Na een korte mailwisseling met Futurumshop heb ik het apparaat opgestuurd. Donderdagochtend opgestuurd, zaterdagochtend weer terug ontvangen, gerepareerd. Echt geweldige service!
-
stephan68
- Forum-lid
stephan68
24 nov 2010 23:42
Vandaag alles geleverd gekregen.
Al een uurtje getacxed en zit nog lang niet aan mijn taks, ha! Het bevalt me wel.
-
obbe
- Forum-lid
obbe
25 nov 2010 11:44
Blijkbaar heb ik pech met Futurumshop. Meedere keren een bestelling gedaan die vervolgens toch niet levernaar bleek. Ze kwamen een van de keren met een raar voorstel. i.pv. de bestelde Look elle pedalen kon ik ook roze speedplay pedalen kopen die ook nog een vele malen duurder waren. Vervolgens een maand op geld moeten wachten.
Bikesnparts altijd zeer tevreden over. Bestel over het algemeen in Engeland. Vele malen goedkoper en echt goede aanbiedingen die je in Nederland niet kan vinden (vooral kleding). Daarnaast krijgen de Britten het wel voor elkaar om een zichtbaar voorraadsysteem op de website te hebben zodat je zeker weet dat ze het in huis hebben. Het valt me namelijk op bij Nederlandse webshops dat ze de meeste spullen op hun website eerst bij een leverancier moeten halen wat veel tijd kost maar voor hen lekker goedkoop is.
Groet, Obbe
-
pinarello
- Forum-lid
pinarello
25 nov 2010 11:55
Obbe schreef:Blijkbaar heb ik pech met Futurumshop. Meedere keren een bestelling gedaan die vervolgens toch niet levernaar bleek. Ze kwamen een van de keren met een raar voorstel. i.pv. de bestelde Look elle pedalen kon ik ook roze speedplay pedalen kopen die ook nog een vele malen duurder waren. Vervolgens een maand op geld moeten wachten.
Bikesnparts altijd zeer tevreden over. Bestel over het algemeen in Engeland. Vele malen goedkoper en echt goede aanbiedingen die je in Nederland niet kan vinden (vooral kleding). Daarnaast krijgen de Britten het wel voor elkaar om een zichtbaar voorraadsysteem op de website te hebben zodat je zeker weet dat ze het in huis hebben. Het valt me namelijk op bij Nederlandse webshops dat ze de meeste spullen op hun website eerst bij een leverancier moeten halen wat veel tijd kost maar voor hen lekker goedkoop is.
Groet, Obbe
Bij welke shops in Engeland bestel je dan?