Forumrit Twente 31/03
-
- Forum-lid
Girlinred en PFW weten het nog niet zeker of ze mee gaan; moeten het nog even bekijken.
Wat betreft de KM zal dit zo rond de 110/120 zijn; zeg maar een uurtje of 4. Vertrek bij Frans of de Bult of heeft iemand anders nog een beter locatie?
Wat betreft de KM zal dit zo rond de 110/120 zijn; zeg maar een uurtje of 4. Vertrek bij Frans of de Bult of heeft iemand anders nog een beter locatie?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
De lijst tot nu toe:
1 Ikzelf
2 Girlinred
3 PFW
4 Ariejee
5 Soloistcabon
6 Ponsteen
Wie gaan er nog meer mee?
1 Ikzelf
2 Girlinred
3 PFW
4 Ariejee
5 Soloistcabon
6 Ponsteen
Wie gaan er nog meer mee?
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Jammer dat je niet mee kunt, zo blijven er niet heel veel over.....
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Ik was er vorig jaar ook bij en het was toen erg gezellig. Maar ik heb door een slepende blessure n.a.v. mijn ongeval van sept vorig jaar en mijn recentelijke vakantie van 4 weken in Nieuw Zeeland (afgelopen weekend terug gekeerd) nog maar weinig kilometers kunnen maken. ik zal het even overwegen
-
- Forum-lid
Klopt inderdaad en blijft nog altijd even leuk en gezellig, helemaal met een 'ijsjes-stop' erbijgirlinred schreef:Ach, je bent het toch wel gewend om samen met ons te trainen?tomkolkman schreef:Jammer dat je niet mee kunt, zo blijven er niet heel veel over.....
Ik las het inderdaad op je bikeplanner van het ongeval. Zie maar of je er zin aan hebt, wellicht dat het nog een beetje vroeg is om al direct een lange afstand te rijden. Je kunt altijd in het wiel zitten en mee zoefen....steven250 schreef:Ik was er vorig jaar ook bij en het was toen erg gezellig. Maar ik heb door een slepende blessure n.a.v. mijn ongeval van sept vorig jaar en mijn recentelijke vakantie van 4 weken in Nieuw Zeeland (afgelopen weekend terug gekeerd) nog maar weinig kilometers kunnen maken. ik zal het even overwegen
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Aaah, wat lieftomkolkman schreef:Klopt inderdaad en blijft nog altijd even leuk en gezellig, helemaal met een 'ijsjes-stop' erbijgirlinred schreef:Ach, je bent het toch wel gewend om samen met ons te trainen?tomkolkman schreef:Jammer dat je niet mee kunt, zo blijven er niet heel veel over.....
.
Jongens jullie zien, het is gezellig fietsen in twente en mooi, kom dus! Epotheker?
~live fast, die young ~
Hmmm,
De avond ervoor ga ik met een paar vrienden een bak herrie (sommigen noemen het muziek) beluisteren. Dat zal waarschijnlijk gepaard gaan met de nodige alcoholische consumptie.
Ik vrees dat ik de zaterdagochtend niet ga redden.......
De avond ervoor ga ik met een paar vrienden een bak herrie (sommigen noemen het muziek) beluisteren. Dat zal waarschijnlijk gepaard gaan met de nodige alcoholische consumptie.
-
- Forum-lid
s' Avonds een vent, s' ochtends een vent Wel jammer dat je er niet bij kunt zijn.doompjoe schreef:Hmmm,
Hoe laat zullen we vertrekken?
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
tomkolkman schreef: s' Avonds een vent, s' ochtends een vent Wel jammer dat je er niet bij kunt zijn.
Hoe laat zullen we vertrekken?
Ja dat weet ik wel. Maar na m'n 40e lukt dat 's ochtends niet meer zo ('s avonds gaat gelukkig nog redelijk).
Is de vertrektijd nog in discussie dan? Dit biedt wellicht nog voor mij nog mogelijkheden, indien deze meer richting de middag wordt.