Bullet heeft messing spaaknippels en industrielagers in de naven. Ultra's hebben aluminium spaaknippels en afstelbare cup/conus lagers.
Volgens mij zijn alleen de Ultra's in bright en dark label te krijgen. Normale Bullets zijn sowieso minder schreeuwend.
Nieuwe hoge wielen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het gaat mij om die nippels. Stickers zitten niet onder de lak, dus kunnen er zo af.
Less is bore
Goed om te zien dat de stickers niet op de lak zitten.
In mijn niet ophoudende zoektocht naar nieuwe wielen, overweeg ik de Bullet Ultra te nemen.
Zijn neem ik aan precies dezelfde wielen als de Fulcrum Red Winds.
Zijn de CULT lagers zoveel beter dan de USB lagers?
Overigens zijn zowel de Red Winds als de Bullet Ultra's met CULT lagers nog niet echt goed beschikbaar volgens mij, klopt dat?
In mijn niet ophoudende zoektocht naar nieuwe wielen, overweeg ik de Bullet Ultra te nemen.
Zijn neem ik aan precies dezelfde wielen als de Fulcrum Red Winds.
Zijn de CULT lagers zoveel beter dan de USB lagers?
Overigens zijn zowel de Red Winds als de Bullet Ultra's met CULT lagers nog niet echt goed beschikbaar volgens mij, klopt dat?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou gewoon USB nemen.
Misschien als je jaarrond met elk weertype met wielen rijdt dat je het verschil merkt, maar volgens mij is USB voldoende.
Ik neem aan de je bedoel dat het goed is dat de stickers niet ONDER de lak zitten?
Misschien als je jaarrond met elk weertype met wielen rijdt dat je het verschil merkt, maar volgens mij is USB voldoende.
Goed om te zien dat de stickers niet op de lak zitten.
Ik neem aan de je bedoel dat het goed is dat de stickers niet ONDER de lak zitten?
Less is bore
Ik kan me ook niet voorstellen dat het verschil te merken is tussen die lagers. Naar mijn bescheiden mening zijn ceramische lagers gebakken lucht, CULT zou ik dan scharen in de categorie 'gebakken lucht met een strik eromheen'.
Ja klopt, gewone Bullet is messing zilver, ulta: aluminium rood. Bij Fulcrum is het std zilver en de XLR heeft zwarte.daniel1975 schreef:Het gaat mij om die nippels. Stickers zitten niet onder de lak, dus kunnen er zo af.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pffft, waarom nu weer andere nippels gekozen :S
Rood vloekt al heel snel, net als die stomme rode accenten in hun groepen de laatste tijd
Gewone Bullet is 150gr zwaarder.
Rood vloekt al heel snel, net als die stomme rode accenten in hun groepen de laatste tijd
Gewone Bullet is 150gr zwaarder.
Less is bore
Ehhh, ja!daniel1975 schreef: Ik neem aan de je bedoel dat het goed is dat de stickers niet ONDER de lak zitten?
Verschil met Fulcrum, wat verder dezelfde wielen zijn, is het spaakpatroon.
Wat is het voordeel van het patroon zoals bij de Bullet Ultra?
Sommige Fulcrums hebben ook witte naven.