tja... je komt van the Isle of MAN of niet natuurlijk;).jeroen. schreef:Over beter kijken gesproken..knutmo schreef:Dan moet je toch eens wat beter kijken. Ik heb nog nooit een wielrenner gezien met een flinke bos haar op de armen. Het is natuurlijk ook echt een heel raar gezicht als je wel je benen, en niet je armen scheert!
Armen scheren
pijn = fijn
Of iemand z'n benen, ballen of armen scheert zal me een bult zijn. Ieder moet dat lekker zelf weten. Maar het doen omdat het hoort ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ben ik het helemaal mee eens.Gastheerg schreef:Of iemand z'n benen, ballen of armen scheert zal me een bult zijn. Ieder moet dat lekker zelf weten. Maar het doen omdat het hoort
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
Die indruk wek je tot nu toe niet....knutmo schreef:ik ook.sunitram schreef:Ben ik het helemaal mee eens.Gastheerg schreef:Of iemand z'n benen, ballen of armen scheert zal me een bult zijn. Ieder moet dat lekker zelf weten. Maar het doen omdat het hoort
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dit is een grote trol-actie, of die gast spoort gewoon niet..tinoh schreef:Knutmo je bent lekker bezig in dit topic. Ik ben dus een aap, een barbaar en niet beschaaft.
Ik zou het niet weten, ik ken je niet.tinoh schreef:Knutmo je bent lekker bezig in dit topic. Ik ben dus een aap, een barbaar en niet beschaaft.
Ik heb niemand een aap genoemd, of onbeschaafd. De enige die ik een barbaar heb genoemd is Cavendish, en daar blijf ik bij. Dat heeft overigens op zich niets met z'n armbeharing te maken.
knutmo schreef:Dat vind ik niet erg soigné. Van mij mag iedereen er als een aap bij fietsen, maar ik probeer me een beetje te verzorgen.
\knutmo schreef:Het is duidelijk te zien dat de renner met geschoren armen een halve fietslengte voor ligt op de barbaar met oerwoud-armen. QED
knutmo schreef: Ik vind ook echt niet dat iemand de armen moet scheren 'omdat het hoort'. Je moet het doen vanuit een stukje innerlijke beschaving, en niet vanuit een gevoel van peer-pressure.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019