Carrera
Enkele modellen van 2011/2012:
Carrera Erakle 2012
Carrera Erakle TS 2012
Carrera Veleno 2012
Carrera Nitro SL 2012
Carrera Erakle 2012
Carrera Erakle TS 2012
Carrera Veleno 2012
Carrera Nitro SL 2012
Canyon Ultimate CF 9.0 2012
Shimano Ultegra Triple 6700 2012
Kinlin 380, Sapim Cx Ray, Hope Pro III
Tax Tao
Garmin Edge 500
Tax Tao
Garmin Edge 500
Ik denk dat je gelijk hebt.barryhay schreef:Het klopt dat er reeds een topic bestaat met als titel "Ervaringen met carrera frames????". Echter, ik denk dat een algemene titel als deze de 'vindbaarheid' vergroot.farelli schreef:Dat was er toch al?
Carrera met name weer onder de aandacht denk ik door de scherpe prijzen van Firma S. te L.
En terecht overigens, mooi materiaal. Nu hebben ze in Limboland niet de hele collectie volgens mij. Wat zijn de verschillen tussen de Erakle en de Erakle TS??
En terecht overigens, mooi materiaal. Nu hebben ze in Limboland niet de hele collectie volgens mij. Wat zijn de verschillen tussen de Erakle en de Erakle TS??
De Erakle TS is volgens mij van 'monocoque' carbon en is wat zwaarder dan de Erakle die van 'laminated' carbon is. Verder niet veel verschillen.joseba5 schreef:Carrera met name weer onder de aandacht denk ik door de scherpe prijzen van Firma S. te L.
Tax Tao
Garmin Edge 500
Tax Tao
Garmin Edge 500
Dan zou je even bij no limit cycling in Zeist aan moeten gaan, die had er een week of 2 geleden een of twee staan.joseba5 schreef:Gecharmeerd van de Erakle, niet in t assorti bij Salden helaas
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Ben benieuwd of het bijvoorbeeld bij Salden mogelijk is om een Carrera fiets te bestellen, mocht deze niet in het assortiment aanwezig zijn. Verder vraag ik me af of het mogelijk is om een eigen 'afmontage' te kiezen...
Tax Tao
Garmin Edge 500
Tax Tao
Garmin Edge 500
Zou kunnen maar als ik enkel de prijsverschillen op de framesets zie dan hoef ik in Zeist niet te informeren.deijn schreef:Dan zou je even bij no limit cycling in Zeist aan moeten gaan, die had er een week of 2 geleden een of twee staan.joseba5 schreef:Gecharmeerd van de Erakle, niet in t assorti bij Salden helaas
Veleno 1950 vs 1490
Erakle TS 2690 vs 2190
Er zit idd wel een prijsverschil tussen die twee maar je krijgt er bij nolimitcycling wel een super service voor terug en het gevoel klant is koning.
En uit eigen ervaring is dat in limbricht wel eens anders. En er valt natuurlijk altijd wel iets te onderhandelen toch?? Ik Heb zelf een Veleno all black gekocht met een sram Force groep opgebouwd en wauw wat een te gekke fiets . Rijd en stuurt super strak en heel licht .
En uit eigen ervaring is dat in limbricht wel eens anders. En er valt natuurlijk altijd wel iets te onderhandelen toch?? Ik Heb zelf een Veleno all black gekocht met een sram Force groep opgebouwd en wauw wat een te gekke fiets . Rijd en stuurt super strak en heel licht .
Standaard verhaal en voor mij wederom dezelfde conclusie. Service in Limbricht is gewoon goed. Ze likken niet je r%^t maar hebben wel verstand van zaken.
En van het betalen van een honderden euri meer voor exact hetzelfde krijg ik juist helemaal geen "klant is koning" gevoel.
Maar dat kan aan mij liggen.
En van het betalen van een honderden euri meer voor exact hetzelfde krijg ik juist helemaal geen "klant is koning" gevoel.
Maar dat kan aan mij liggen.