Ik heb NU tijd hoorbianchisl3 schreef:Staat hier in de kamer nu..Gastheerg schreef: Doen we wel een racetandemMoet nog wel wat aan gebeuren,kan ook voor de 2013 versie zijn

Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik heb NU tijd hoorbianchisl3 schreef:Staat hier in de kamer nu..Gastheerg schreef: Doen we wel een racetandemMoet nog wel wat aan gebeuren,kan ook voor de 2013 versie zijn
Deze Alex Singer van Ebay?bianchisl3 schreef:Staat hier in de kamer nu..Gastheerg schreef: Doen we wel een racetandemMoet nog wel wat aan gebeuren,kan ook voor de 2013 versie zijn
Geen Singer van 7000 dollarfarelli schreef:Deze Alex Singer van Ebay?bianchisl3 schreef:Staat hier in de kamer nu..Gastheerg schreef: Doen we wel een racetandemMoet nog wel wat aan gebeuren,kan ook voor de 2013 versie zijn
![]()
Kost geen drol ...![]()
Prima reis, net achter de files aan. Wel kans dat de overheid mij nog schriftelijk gaat bevestigen dat ik vrij snel thuis waskool486 schreef:mooi projectje Hans, staal van voor een oorlog voelt lekker aan!
goede reis gehad?
Al een tijd geen oordkondes ontvangenbianchisl3 schreef:Wel kans dat de overheid mij nog schriftelijk gaat bevestigen dat ik vrij snel thuis was![]()
Ah, daar is de Benotto ...bianchisl3 schreef: Hier een foto van een 30 jaar oude foto, vers uit de doos:
Ik zal binnenkort even echte foto's maken. Ik heb besloten dat dit toch mijn klimtandem gaat worden. Dan ga ik tot het uiterste, derailleurkabels als remkabel, titanium bidonhouders, Hyperons met pistetubes en zelfs geen bel. Als ik het een beetje klaar heb komen de foto's.farelli schreef:Ah, daar is de Benotto ...bianchisl3 schreef: Hier een foto van een 30 jaar oude foto, vers uit de doos: