Alles over vakanties op én met de fiets

Al 1400 inschrijvers Koos Moerenhout Classic

RacingRalph
Forum-lid

RacingRalph 26 mei 2012 22:59

Vandaag de 125 gedaan omdat ik maandag nog een marathon in de Ardennen op de planning heb op de mtb. Zalig weer en zalig opgereden met wat man. 1 in het bijzonder maar ben zijn naam niet machtig geworden, jongen uit Rotterdam op een zwart/rode Willier. Mocht je dit lezen, reageer!

Grts Ralph

magoo
Forum-lid

Gebruikersavatar magoo 27 mei 2012 09:11

Ook de 125 gereden met een vriend. Hij had dit jaar nog niet boven de 100 km gereden dus we hebben gretig gebruik gemaakt van groepen. Super weer en een erg leuke route. Ik ben geboren in die buurt en vriend waarmee ik reed ook dus was het leuk daar weer eens te fietsen. Samen hebben we een mooie koppeltijdit van 35 per uur met schuin wind op kop over de oesterdam gereden. Helaas kostte dit hem tegen het einde van de rit de kop. Of beter gezegd de benen.

De bevoorrading was idd erg goed maar drie pauzes op 125 km hoeft echt niet. Dus een keertje doorgereden. Verder vielen de pijlen idd weg tussen de verkeersborden. Beter een afwijkende kleur gebruiken. En de inschrijving verliep erg traag. Na 20 min wachten waren we amper opgeschoven. Toen hebben we met tweeën maar als groep ingeschreven, we droegen toch hetzelfde shirt. :) dat ging een stuk sneller!
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 mei 2012 10:18

Denk dat de daginschrijving beetje onverwacht hoog was. Stond echt een mega-rij. Blij dat wij vooraf hadden ingeschreven.
Less is bore

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 27 mei 2012 10:50

Was een supertocht. Organisatie vond ik helemaal top. Dat er een rij stond voor de daginschrijving mag je als minder ervaren, maar aan de andere kant had ik ook vooraf in kunnen schrijven.....

Bevoorrading meer dan prima en voor mij op de goede plaatsen. 160 km genoten van wegen die ik weliswaar redelijk goed ken maar toch zaten er stukjes in die ik zelf nooit fiets. Het is zeker niet de laatste keer geweest dat ik deze tocht gefietst heb.
Twitter: @rbruijns

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 mei 2012 13:05

Vind jij een bevoorrading nog 30km handig dan?? 30km en dan 120 is een bijzondere keuze, maar waarschijnlijk had het te maken met de mogelijkheden die ze hadden.
Less is bore

tilbo
Forum-lid

tilbo 28 mei 2012 16:02

Denk dat ze het aantal daginschrijvingen wat onderschat hebben. We hebben een uur staan wachten om in te schrijven. Reden om 10u weg en hadden bij de eerste post geen eten meer, alleen nog wat te drinken. Bij de tweede post stond een busje van de jumbo om extra eten en drinken te leveren. Net zoals bij de laatste post. Ze hebben er goed op ingespeeld. Hadden ze dat ook maar met de daginschrijvingen gedaan. De dames van de voorinschriving hadden het niet zo druk.

Plaats reactie