Eenvoudige amfibiefiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
i know
Less is bore
-
- Forum-lid
Oh, begrijp mij niet verkeerd; het ging mij er meer om dat de TS na de eerste paar reacties gewoon niet meer had hoeven reageren.
Een discussie op het internet, tja, gewoon je informatie duidelijk geven en het topic achterlaten; energie kan je dan aan leukere dingen verspillen.
Verder is het best een vernuftige constructie maar het idee van een amfibie; 'vloeiend' overgaan van land naar water en vice versa komt er niet echt uit.
Als dat wel was gelukt was de respons ongetwijfeld positiever geweest.
Sterker nog dat zou ik best willen zien; een compacte waterfiets met 3 wielen.
En dan een schakelsysteem van derailleur/shifter/tandwielen om te schakelen tussen wielen en schroef.
(Mooi zal het dan niet wezen, maar als het in ieder geval functioneel is mag het de pret niet drukken .)
Een discussie op het internet, tja, gewoon je informatie duidelijk geven en het topic achterlaten; energie kan je dan aan leukere dingen verspillen.
Verder is het best een vernuftige constructie maar het idee van een amfibie; 'vloeiend' overgaan van land naar water en vice versa komt er niet echt uit.
Als dat wel was gelukt was de respons ongetwijfeld positiever geweest.
Sterker nog dat zou ik best willen zien; een compacte waterfiets met 3 wielen.
En dan een schakelsysteem van derailleur/shifter/tandwielen om te schakelen tussen wielen en schroef.
(Mooi zal het dan niet wezen, maar als het in ieder geval functioneel is mag het de pret niet drukken .)
Capt. Obvious to the rescue
Hoe was het ook alweer?capt.obvious schreef:Oh, begrijp mij niet verkeerd; het ging mij er meer om dat de TS na de eerste paar reacties gewoon niet meer had hoeven reageren.
(...)
"arguing on the internet is like running at the special Olympics; even if you win, you're still retarded..."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Eelcoz: +1. Juist in het fietscafé,"waar het niet meer over fietsen hoeft te gaan", mag je toch iets meer tolerantie verwachten t.a.v. de onderwerpkeuze. T.S. pretendeert volgens mij allerminst dat hij wereldschokkende innovaties brengt op het vlak van mobiliteit, maar probeert slechts zijn creatie onder de aandacht te brengen van een groep mensen die hij, mogelijkerwijze of zelfs waarschijnlijk onterecht, inschatte als geestverwanten. Gezien de bijna uitslaande brand die dit binnen het uur tot gevolg had en de verwensingen die elkaar worden toegevoegd kan ik de constateringen betreffende het bedenkelijke niveau alleen maar onderschrijven.
Het lijkt er inderdaad al op dat "Bertoa"zijn conclusies al heeft getrokken ("OK, see you") en inderdaad zijn tijd niet wil verdoen met niet door hem geïnitieerde ruzies in de "internetzandbak".
Het lijkt er inderdaad al op dat "Bertoa"zijn conclusies al heeft getrokken ("OK, see you") en inderdaad zijn tijd niet wil verdoen met niet door hem geïnitieerde ruzies in de "internetzandbak".
capt.obvious schreef:...een ruzie uitvechten in de internetzandbak...
papsnoetn01 schreef: ...bijna uitslaande brand ...verwensingen die elkaar worden toegevoegd ...geïnitieerde ruzies in de "internetzandbak".
Zie niet waar jullie dit vandaan halen. Afgezien van een aantal mensen dat vindt dat het niet thuis hoort op dit forum, wordt er gewoon bediscussieerd of dit wel een amfibiefiets is. De TS spreekt namelijk van "Een vrij uniek moment omdat echte amfibiefietsen zeldzaam zijn", en na bestuderen van het filmpje vindt een aantal mensen dat dit weinig met een amfibiefiets te maken heeft. Niets meer en niets minder.