Lexie Fixie | Finished
Ik heb precies zo'n zelfde ouwe gazelle lopen opknappen, met dezelfde lelijke gouden lak.
Die van mij is metallic blauw geworden en komt binnenkort op het "post je fixed gear/ single speed forum"
En daarbij, ik vind het al heel mooi die fiets van je.
AYNISS
Die van mij is metallic blauw geworden en komt binnenkort op het "post je fixed gear/ single speed forum"
En daarbij, ik vind het al heel mooi die fiets van je.
AYNISS
Cube Agree GTC Race 2013
Carbon Ultegra Bike
Carbon Ultegra Bike
-
- Forum-lid
- Contact
Ha fixed vrinden,
Na een lange stilte hier de komende plannen.
De fiets staat nu lekker binnen i.v.m. het gure weer.
De fiets word voor de zomer gespoten in astonmartin groen ( mat ) en de slugs worden high gloss wit
er komt een brooks zadel op, stuurlint in de zelfde kleur ( met brooks stoppen zodat ik geen kleine kindjes aan mn stuur rijg )
Ook ben ik nog hard op zoek naar bruine banden...
Na een lange stilte hier de komende plannen.
De fiets staat nu lekker binnen i.v.m. het gure weer.
De fiets word voor de zomer gespoten in astonmartin groen ( mat ) en de slugs worden high gloss wit
er komt een brooks zadel op, stuurlint in de zelfde kleur ( met brooks stoppen zodat ik geen kleine kindjes aan mn stuur rijg )
Ook ben ik nog hard op zoek naar bruine banden...
Mooie kleur, maar dat heet gewoon British Racing Green hoorlexie fixie schreef:De fiets word voor de zomer gespoten in astonmartin groen ( mat )
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
British racing green is niet een bepaald kleurnummer of zo, het is de verzamelnaam voor alle donkergroene kleuren op Britse (sport) auto's. Per merk en bouwjaar kan de kleur wat verschillen.Dizono schreef:Niet elke kleur groen op een Engelse auto is automatisch British Racing green...
Oftewel beide zijn juist, zolang het gaat over een Aston Martin variant op Britsh racing green.
Maar ik zou deze kleur in het mat niet op mijn fiets willen hebben, dan wordt het toch meer slootvondst groen.
Campagnolo Ultra Dork
Precies, het originele BRG was zelfs bijna zwart omdat groen destijds als ongelukskleur bekend stond. Maar de afgelopen eeuw had elk merk en elk team zo zijn eigen tint BRG en het donkere groen dat Aston Martin (overigens ook in meerdere varianten) gebruikt is daar een (traditioneel) voorbeeld van.
fietsen doe ik net als een prof,
Dit is volgens mij de meest typische AM-groentint. Al vanaf de DB2/DB3 (jaren '50) gebruikt, ook in de racerij. En duidelijk anders dan BRGtimo2.0 schreef:Precies, het originele BRG was zelfs bijna zwart omdat groen destijds als ongelukskleur bekend stond. Maar de afgelopen eeuw had elk merk en elk team zo zijn eigen tint BRG en het donkere groen dat Aston Martin (overigens ook in meerdere varianten) gebruikt is daar een (traditioneel) voorbeeld van.
en dit is BRG:
-
- Forum-lid
- Contact
Zo het is weer even geleden maar er zit weer wat vordering in.
Heb heerlijk gebruik gemaakt van de fiets maar het werd toch wel is tijd om hem af te maken.
-De fiets is ondertussen gespoten ( deze keer wel het balhoofd er uit gehaald )
Wat betreft de kleur ben ik gegaan voor Camouflage groen (mat)
-Heb een oud Lepper zadel besteld wat hopelijk dinsdag binnenkomt
-vanmiddag haal ik mijn stuurlint met beschermdopjes op.
-het nieuwe embleem van Gazelle komt zodra de fiets in elkaar staat weer op zijn oude plekje.
Het "nieuwe" zadel
Heb heerlijk gebruik gemaakt van de fiets maar het werd toch wel is tijd om hem af te maken.
-De fiets is ondertussen gespoten ( deze keer wel het balhoofd er uit gehaald )
Wat betreft de kleur ben ik gegaan voor Camouflage groen (mat)
-Heb een oud Lepper zadel besteld wat hopelijk dinsdag binnenkomt
-vanmiddag haal ik mijn stuurlint met beschermdopjes op.
-het nieuwe embleem van Gazelle komt zodra de fiets in elkaar staat weer op zijn oude plekje.
Het "nieuwe" zadel