Bidon leeg....
Wat een heerlijk Nederlands Topic dit weer.....
Heb ooit eens, toen ik compleet kapot zat er er nergens iets van een pomp of winkelcentrum te vinden was, gewoon aangebeld bij een woonhuis. Ging met twee volle bidons en een rug vol met lekkers weer op pad!!!
Verder kun je voor 5 Euro bij elke pomp je te buiten gaan aan drinken en Marsrepen!
Heb ooit eens, toen ik compleet kapot zat er er nergens iets van een pomp of winkelcentrum te vinden was, gewoon aangebeld bij een woonhuis. Ging met twee volle bidons en een rug vol met lekkers weer op pad!!!
Verder kun je voor 5 Euro bij elke pomp je te buiten gaan aan drinken en Marsrepen!
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
@amclassic
Dat klopt niet, of toch niet overal. Ik heb deze zomer in Beaune uitgedroogd na een warme fietstocht drank kunnen inslaan bij een benzinestation. Ze verkochten daar ook Heineken, maar ik verkoos toch Vittel.
Dat klopt niet, of toch niet overal. Ik heb deze zomer in Beaune uitgedroogd na een warme fietstocht drank kunnen inslaan bij een benzinestation. Ze verkochten daar ook Heineken, maar ik verkoos toch Vittel.
Wat ben ik toch blij dat ik in Italie woon! In ieder dorpje wel een kraantje op het plein, en ook in Rome overal van die fijne fonteintjes (waarvan Nederlandse toeristen nooit geloven dat het echt gratis!! drinkbaar!! water is). Heb eens uitgerekend wat ik drink op een volle werkdag (van 9 tot 20 op de fiets bij nu zo'n 35 graden) - minstens 5 liter, ben blij dat ik dat niet hoef mee te slepen of te kopen....
Er is hoop http://www.ad.nl/ad/nl/5596/Planet/arti ... eeld.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
En dat is maar 1 van de redenen om er blij mee te zijn dat je in Italië woontSchmutzi schreef:Wat ben ik toch blij dat ik in Italie woon! In ieder dorpje wel een kraantje op het plein, en ook in Rome overal van die fijne fonteintjes (waarvan Nederlandse toeristen nooit geloven dat het echt gratis!! drinkbaar!! water is). Heb eens uitgerekend wat ik drink op een volle werkdag (van 9 tot 20 op de fiets bij nu zo'n 35 graden) - minstens 5 liter, ben blij dat ik dat niet hoef mee te slepen of te kopen....
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je doelt op die werkdag van 9 tot 20.00?
Less is bore
Het duurt nog even maar dan zijn alle bidonproblemen verleden tijd:
http://nos.nl/op3/artikel/407236-dorpsp ... thoek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nos.nl/op3/artikel/407236-dorpsp ... thoek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
In Banneux staan de tappen op een rij en krijg je trouwens nog heilig water ook en gratis.
Boven aan de Loorberg bij het cafe om de hoek was vroeger ook vaste prik. (kraan tegen de rechterzijkant van het pand)
En zover ik weet is al het kraanwater in Nederland drinkbaar, ik las vandaag zelfs vaak beter dan sommige bronwaters in fles. Dus bij een tankstation.. als er echt normale druk op staat dan kun je daar ook van uitgaan ik zou het echter niet uit een slang drinken.
Boven aan de Loorberg bij het cafe om de hoek was vroeger ook vaste prik. (kraan tegen de rechterzijkant van het pand)
En zover ik weet is al het kraanwater in Nederland drinkbaar, ik las vandaag zelfs vaak beter dan sommige bronwaters in fles. Dus bij een tankstation.. als er echt normale druk op staat dan kun je daar ook van uitgaan ik zou het echter niet uit een slang drinken.
-
- Forum-lid
Zou dat heilige water beter zijn dan kraanwater? En die vraag stel ik niet als grap maar meer vanuit het oogpunt dat dit heilige water waarschijnlijk uit een natuurlijke bron komt en barstensvol mineralen zit die je tijdens het fietsen er ontspannen zit uit te zweten.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.