Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Welke ANDERE sporten kijk je tijdens OS'12?

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6588
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 30 jul 2012 20:07

tennisser schreef:Hockey is inderdaad een mooie, snelle sport met veel actie over en weer,
Dat is dus mijn manko. Ik moet een sport gedaan hebben of er nauw bij betrokken zijn geweest anders "pak ik het niet op"

Jammer dat "lopend hert met enkel schot" geen olympisch nummer meer is :mrgreen:

Zwemmen gister de 4x100 was heerlijk om naar te kijken. Wie er dan wint boeit me geen zak. Gewoon lekker spannend.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39690
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 jul 2012 20:43

Grappig: ik heb niks met hockey, maar de wedstrijden zijn 10x boeiender dan voetbal. Sneller, attractiever om naar te kijken en gaan tenminste WEL mee met de tijd. Fantastisch dat de je als ploeg een videocontrole aankunt vragen bij een scheidsbeslissing. Dus geen schwalbes meer (pakkans is te groot), geen onterecht af/goedgekeurde doelpunten. Kan die commerciele bende nog wat van leren.
Less is bore

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9150
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 30 jul 2012 21:17

tennisser schreef:
53x11 schreef:(...) Bijkomend voordeel is dat je tijdens de livestream ook automatisch geen last hebt van commentatoren. Zo heb ik vandaag (onder werktijd... :oops: ) tegelijkertijd kunnen kijken naar een judowedstrijd van Elmont en de heat van de mannen 4 zonder.
Last van commentaar bij judo? Ik vind commentaar van een (oud-)judoka bij een judowedstrijd prima. Zou een ander verhaal zijn bij het roeien, ...commentaar van een judoka, dan hè! ;)
Het judo-commentaar is inderdaad prima. Ik doelde vooral op het tenenkrommende commentaar van Dijkstra en met name Smeets bij het fietsen.
Kan iemand trouwens heel snel die waterpolo coach van de buis halen? Wie heeft bedacht dat deze man overal verstand zou moeten hebben?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39690
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 jul 2012 22:18

De meneer is idd een aparte keuze.

Maar het gehak op Smeets snap ik echt niet. Mij irriteert het niet, en 's avonds doet ie het gewoon goed.
Less is bore

Panic
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 27 feb 2012 14:55

Panic 30 jul 2012 22:21

Ik vind die Robin van Galen wel een goede keus. Kan lekker Rotterdams ouwehoeren, het hoeft allemaal niet zo strak en serieus.

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 31 jul 2012 01:12

eelcoz schreef:(...) Ik snap dat er medaillekansen zijn, maar om daarom Nederland-Belgie live uit te zenden (incl. voorbeschouwing). Het neemt zo onevenredig veel tijd in beslag. Wat als er ook medaillekansen bij volleybal en voetbal waren. Moesten we dan ook al die wedstrijden in het geheel live zien? Dat terwijl er sporten zijn waar de NOS nog geen minuut aandacht aan heeft besteed.
Eh, .....ja. Toen de volleyballers medaillekansen hadden ('92, '96, '00) werden ook alle poulewedstrijden live uitgezonden, hetzelfde gold 4 jaar geleden voor de waterpolosters. Vandaag werden alle wedstrijden van medaillekandidaat Dex Elmont live uitgezonden (overigens tot nu toe ook van de andere Nederlandse judoka's). Van de 'golden girls' op de 4X100 vrij werden naast de finale ook de series live uitgezonden en van medaillekandidaat Epke Zonderland de kwalificatie op rek. Bij de NOS betekent 'medaillekansen': 'live uitzenden'. Lijkt me logisch toch?!
Hoe had jij het willen zien dan?

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 31 jul 2012 01:15

Gastheerg schreef:
tennisser schreef:Hockey is inderdaad een mooie, snelle sport met veel actie over en weer,
Dat is dus mijn manko. Ik moet een sport gedaan hebben of er nauw bij betrokken zijn geweest anders "pak ik het niet op"
Probeer het eens (kijken dan, hè). Dario is ook 'om'. :)

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6588
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 31 jul 2012 08:29

tennisser schreef:Probeer het eens (kijken dan, hè).
Proberen te spelen lijkt me in mijn geval niet handig. Ik heb een bal gevoel als een dronken woelmuis.

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 31 jul 2012 09:06

tennisser schreef:
Gastheerg schreef: Dat is dus mijn manko. Ik moet een sport gedaan hebben of er nauw bij betrokken zijn geweest anders "pak ik het niet op"
Probeer het eens (kijken dan, hè). Dario is ook 'om'. :)
Nu ja, niet dat ik plots 'bekeerd' ben of zo: ik vond het best onderhoudend (van België-Duitsland zag ik nog een klein stukje), maar een hele match uitkijken zie ik me nog niet gauw doen. Misschien, als België (Italië heeft geen ploeg, neem ik aan?) er nog bij is wanneer het om de knikkers gaat... Je weet maar nooit! ;)
Want daarin volg ik GG wel: een sport waarin ik me (door praktijkervaring) enigszins kan inleven, boeit me toch het meest.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 31 jul 2012 15:35

dario schreef: (...), maar een hele match uitkijken zie ik me nog niet gauw doen. Misschien, als België (Italië heeft geen ploeg, neem ik aan?) er nog bij is wanneer het om de knikkers gaat... Je weet maar nooit! ;)
Helaas is dat iets te veel gevraagd. :)

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 31 jul 2012 15:42

Dit is 2012, je bent toch niet gebonden aan die ene TV in de huiskamer? Jullie kijken toch ook naar http://nos.nl/os2012/" onclick="window.open(this.href);return false; ? 12 kanalen waarop je zelf kunt kiezen welke sport je kijkt. Werkt zonder hapering. Ik vind dat de NOS dat keurig heeft gedaan.
Laatst gewijzigd door knutmo op 31 jul 2012 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6588
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 31 jul 2012 15:44

knutmo schreef:Ik vind dat de NOS dat keurig heeft gedaan.
+1

Plaats reactie