Bestaan er goede frames met triple?
Waarom zou je? Zijn uitstekende wielen.
Als de compact bladen niet helemaal aan je fiets'profiel' voldoet zou je kunnen overwegen om er andere bladen op te zetten... voor elke compact is wel een 52t blad te krijgen. Wanneer je t binnenblad vervangt door een 36/39 of 42t dan heb je alles in huis. wanneer je de echte bergen in gaat even de bladen verwisselen en klaar ben je..
Roadbike(s): Switch SPL++ & Switch Naked+/ Dirt: Corratec X-bow 29"
Ja, het zijn redelijke wielen.havana schreef:Waarom zou je? Zijn uitstekende wielen.
Maar in mijn Pina staan handgespaakte wielen, met Mavic open pro CD velgen, 32 spaken en Campa record naven.
En die lopen toch wel een serieus stukse beter dan de Fulcrum 5.
Ik heb 'm al vaker aangehaald; maar feit is dat het een super frame is.....
http://www.klamerwielersport.nl/index.p ... aam=Espada" onclick="window.open(this.href);return false; 3&formaat=groot
En af te monteren met alle Shimano, en Campa ( en ws. SRAM ) groepen.
Alleen voor een groot gedeelte v/d lezers een beetje "uit de richting" zullen we maar zeggen.
Sebo
edit:
Ik had de grote framepagina gepakt omdat daar prijzen bij staan.....
Frames zijn er ook in kleinere maten.
http://www.klamerwielersport.nl/index.p ... aam=Espada" onclick="window.open(this.href);return false; 3&formaat=groot
En af te monteren met alle Shimano, en Campa ( en ws. SRAM ) groepen.
Alleen voor een groot gedeelte v/d lezers een beetje "uit de richting" zullen we maar zeggen.
Sebo
edit:
Ik had de grote framepagina gepakt omdat daar prijzen bij staan.....
Frames zijn er ook in kleinere maten.
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
-
- Forum-lid
@sebo, op deze manier kun je iemand eindeloos tips geven, wordt de TS niet veel wijzer van denk ik.
@janwillem92: Misschien heb je gelijk, maar ts vroeg of er goede frames bestonden met een triple toch?
Ik had natuurlijk kunnen volstaan met: JA! ( maar daar was hij niks wijzer van geworden )
Gekeken naar het budget en de combi "goed frame/triple"heb ik ded Espada aangehaald.
Sebo
Ik had natuurlijk kunnen volstaan met: JA! ( maar daar was hij niks wijzer van geworden )
Gekeken naar het budget en de combi "goed frame/triple"heb ik ded Espada aangehaald.
Sebo
Training is like fighting with a gorilla....
-
- Forum-lid
Uiteindelijk ben ik voor deze optie gegaan, ik heb gisteren een Giant TCR Composite 1 gekocht. Ik meteen ff op zoek naar een TAS 39 voorblad, las ik opeens allemaal waarschuwingen dat dat niet zou werken. De FM had gezegd dat een 39 gewoon zou kunnen. Ik belde de FM nogmaals, kreeg iemand anders aan de lijn, en die zei dat het wel kan, maar dan moet je het buitenblad ook vervangen door een TAS-blad, en dat ziet er echt niet uit. Je krijgt dan dit soort dingen:kenben schreef:Als de compact bladen niet helemaal aan je fiets'profiel' voldoet zou je kunnen overwegen om er andere bladen op te zetten... voor elke compact is wel een 52t blad te krijgen. Wanneer je t binnenblad vervangt door een 36/39 of 42t dan heb je alles in huis. wanneer je de echte bergen in gaat even de bladen verwisselen en klaar ben je..
Op de website van Futurumshop lees je bij de TA-bladen ook gebruikerservaringen die de genoemde combinatie geprobeerd hebben, maar er problemen mee hebben.
Dus: ik ga de fiets terugbrengen.
Ik rijd met ultahgra compact en een BBB 38-tands binnenblad. Geen enkel probleem. Dus fiets terugbrengen lijkt me een beetje overdreven. En het buitenblad is origineel.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Tja, nu weet ik het niet meer. Bij de Giant-Store en bij Mantel zeggen ze dat het niet kan, en ik lees ook een aantal negatieve gebruikerservaringen. Nu lees ik weer dat het vaak ook wel lukt. Het spreekt voor zich dat ik m'n fiets niet ga terugbrengen als dit mogelijk is, maar ik wil ook geen risico lopen.rikkert schreef:Ik rijd met ultahgra compact en een BBB 38-tands binnenblad. Geen enkel probleem. Dus fiets terugbrengen lijkt me een beetje overdreven. En het buitenblad is origineel.