Racefiets budget ong. 1000-1200
-
- Forum-lid
@ sebo dan moet je wel zeker weten dat ze hebben wat je wil en dat het echt veel scheelt want er is wat dat betreft weinig te vinden op de site
Komt nog bij dat Klamer niet echt alles in de 50%-actie gooit, hoor. Hij was niet voor niets 2 dagen gesloten om de actie voor te bereiden...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid
hoi allemaal,
ik zat van de week wat te snuffelen op marktplaats en kwam de volgende advertentie tegen.
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/fiets ... anchi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
de fiets is 3 jaar oud...
is dit de moeite waard om serieus voor te gaan kijken wat denken jullie?
ik zat van de week wat te snuffelen op marktplaats en kwam de volgende advertentie tegen.
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/fiets ... anchi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
de fiets is 3 jaar oud...
is dit de moeite waard om serieus voor te gaan kijken wat denken jullie?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
ja dat weet ik niet, ik ben daar zelf ook niet heel handig in.
IK wil trouwens ook in 2014 de alpe dhuzes fietsen is het met dat vooruitzicht verstandiger om een nieuwe te kopen of kan dit dan evt. ook prima?
IK wil trouwens ook in 2014 de alpe dhuzes fietsen is het met dat vooruitzicht verstandiger om een nieuwe te kopen of kan dit dan evt. ook prima?
Mooi fietsje hoor. Niks mis mee.
En om de Alpe d'Huez te beklimmen heb je echt geen splinternieuwe fiets nodig hoor.
(aangezien deze een compact crankstel heeft moet je ws wel een andere cassette laten monteren, maar een Shimano Tiagra 12_30 cassette kost je maar een paar tientjes )
Ik heb dit jaar meegedaan, en ga dit volgend jaar ook weer doen. ( met een 105 compact en 12-30 cassette).
Succes!!!!
Sebo
En om de Alpe d'Huez te beklimmen heb je echt geen splinternieuwe fiets nodig hoor.
(aangezien deze een compact crankstel heeft moet je ws wel een andere cassette laten monteren, maar een Shimano Tiagra 12_30 cassette kost je maar een paar tientjes )
Ik heb dit jaar meegedaan, en ga dit volgend jaar ook weer doen. ( met een 105 compact en 12-30 cassette).
Succes!!!!
Sebo
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
-
- Forum-lid
Oke!
Ik vind het wel lastig want wilde eigenlijk een nieuwe racefiets kopen ook zodat ik er voorlopig niks aan zou hoeven doen maar ik denk dat het behoorlijk wat geld zou schelen.
Wat is verstandiger dit doen (mist hij goed zit en er goed uitziet) of een Bianchi Via Nirone 2013 tiagra triple kopen nieuw?
En hebben jullie nog tips waar ik naar kan/moet kijken als ik besluit deze te gaan bezichtigen?
Groeten
Ik vind het wel lastig want wilde eigenlijk een nieuwe racefiets kopen ook zodat ik er voorlopig niks aan zou hoeven doen maar ik denk dat het behoorlijk wat geld zou schelen.
Wat is verstandiger dit doen (mist hij goed zit en er goed uitziet) of een Bianchi Via Nirone 2013 tiagra triple kopen nieuw?
En hebben jullie nog tips waar ik naar kan/moet kijken als ik besluit deze te gaan bezichtigen?
Groeten
-
- Forum-lid HC
Deze fiets heeft geen compact crankstel( of ik moet naar Hans Anders voor een nieuwe bril), dus om deze fiets Alpe d'huez klaar te maken komt er nog wel een kleine E 150,- bij voor een ander crankstel, een andere cassette en ketting. Afhankelijk welke kwaliteit je op die fiets wil.
Bij Salden heb je een nieuwe Bianchi Impulso met 105 tripple voor E 979,- in jouw maat. Dan wordt het prijsverschil met de fiets op marktplaats wel erg klein, en je hebt een nieuwe waar je de komende tijd geen omkijken naar hebt.
Bij Salden heb je een nieuwe Bianchi Impulso met 105 tripple voor E 979,- in jouw maat. Dan wordt het prijsverschil met de fiets op marktplaats wel erg klein, en je hebt een nieuwe waar je de komende tijd geen omkijken naar hebt.
Mijn voorkeur zou altijd uitgaan naar nieuw, maar ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Nadeel aan deze is inderdaad wel (had ik niet zo snel gezien) het 53/39 crankstel, want dan heb je wel een bergverzetje nodig voor je plannen. Een nieuwe met een triple is dan beter en zo'n aanbieding van Salden niet verkeerd, al heb je dan natuurlijk wel hetzelfde als bij het advies om naar Hoogezand af te reizen...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Bij Salden wordt het gratis verzonden. je zou dan ook voor deze kunnen gaan:http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=2916
In xs nog verkrijgbaar (voor 2013 uit het assortiment). De service zal allicht beter zijn dan kopen via marktplaats en het prijsverschil is nihil.
In xs nog verkrijgbaar (voor 2013 uit het assortiment). De service zal allicht beter zijn dan kopen via marktplaats en het prijsverschil is nihil.
Campagnolo Ultra Dork