La Marmotte 2013
-
- Forum-lid
Startnummers zullen waarschijnlijk begin van 2013 toegewezen worden. Nog even gedukd;)
- henschoten
- Forum-lid
Hier nog zo één.
-
- Forum-lid
- Contact
En ik ben er ook bij (met mannetje of 6 van de club)!
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eigenlijk heel sneu dat het zo moet. Door de regeltjes wordt een kunstmatige schaarste gecreeert en moeten we het op deze manier gaan doen
Less is bore
-
- Forum-lid
Het valt me nog mee, vorig jaar waren de kaarten er binneen 5 uur uit bij alpedhuezfietsreizen. Op dit moment zijn ze nog niet vol. Lijkt dus een goede maatregel dat je maar 1 inschrijving per persoon mag doen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Misschien nu onverwachts open en vorig jaar exacte tijd aangekondigd?
Less is bore
-
- Forum-lid
- Contact
Ook ik heb me bij fietsreizen ingeschreven. Eigenlijk ben ik daar helemaal niet zo voor. De organisatie geeft nu al zoveel kaarten weg aan dergelijke organisaties (die allemaal ook geld willen verdienen). Waarom niet gewoon wie het eerst komt/ t eerst maalt bij de organisatie zelf?!
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Heb mezelf ook ingeschreven via Alpedhuezfietsreizen. Top deze site en topic, anders had ik nooit geweten dat ik me nu al kon verzekeren van een inschrijving!
Ik begrijp je wel AMClassic, maar als fervente fietser wil je de Marmotte, de RVV, etc. toch wel eens een keer hebben gereden.
Ik begrijp je wel AMClassic, maar als fervente fietser wil je de Marmotte, de RVV, etc. toch wel eens een keer hebben gereden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wel apart dat je mimenteel geen hotels boven kunt boeken.
Less is bore
Boven in het dorp wil je dan ook écht niet zitten. Sfeerloos en onpraktisch; je moet iedere dag de Alpe op om thuis te komen. Op de grote dag bovendien een ijskoude afdaling.
Niet iedere moslim gaat ieder jaar naar Mekka, trouwens.
Niet iedere moslim gaat ieder jaar naar Mekka, trouwens.