Zijn juist zeer goed (lange termijn)Werken met de handen is nu alleen voor de "zwakke" leerlingen. Salarisperspectieven zijn slecht.
Workshop groot onderhoud 26 Januari en 2 Februari.
Mag het hier AUB over groot onderhoud gaan en willen degene die dit TOPIC vervuilen AUB wegblijven als ze niets anders te melden hebben
Is een serieuze vraag en heb geen zin in al die betweters.
Groetjes; MTBFOOL
Is een serieuze vraag en heb geen zin in al die betweters.
Groetjes; MTBFOOL
Zo meteen gaat de eerste Workshop van start met ook mensen van dit Forum er bij.
Zal een gezellige leerzame boel worden met allemaal fiets fanaten in 1 ruimte,die daarbij ook nog eens graag sleutelen.
Grtz; Mtbfool
Zal een gezellige leerzame boel worden met allemaal fiets fanaten in 1 ruimte,die daarbij ook nog eens graag sleutelen.
Grtz; Mtbfool
En ik was één van de deelnemers vandaag. Prima dag. Juist de ruime tijd geeft je alle gelegenheid om alles goed te behandelen en alle ruimte voor eigen inbreng om vragen waar je mee zit beantwoord te krijgen. Jan is bijzonder enthousiast en neemt rsutig de tijd om je iets uit te leggen. Aanrader, ik kom graag nog eens.
- scubadiver
- Forum-lid
Ik heb zaterdag ook deelgenomen aan de workshop bij Jan. Veel gezien en geleerd en ga het e.e.a. volgende week maar eens in de praktijk brengen. Ik had het nodige al in de onderhoudsgids gelezen maar als je ziet hoe iets wordt gedemonteerd en weer gemonteerd is toch wel erg fijn. En handig dat je er je vragen direct beantwoord krijgt. Kortom een leuke en leerzame dag.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2
Was een leuke dag afgelopen Zaterdag met enthousiaste mensen die erg leergierig waren.scubadiver schreef:Ik heb zaterdag ook deelgenomen aan de workshop bij Jan. Veel gezien en geleerd en ga het e.e.a. volgende week maar eens in de praktijk brengen. Ik had het nodige al in de onderhoudsgids gelezen maar als je ziet hoe iets wordt gedemonteerd en weer gemonteerd is toch wel erg fijn. En handig dat je er je vragen direct beantwoord krijgt. Kortom een leuke en leerzame dag.
Komende Zaterdag is de 2 de Workshop groot onderhoud en er kunnen nog mensen aanmelden.
Ik heb minimaal 5 mensen nodig om het een beetje normaal doorgang te laten vinden dus aarzel niet en meld je aan via onze website
http://www.bikesenservices.nl/contact" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz; Mtbfool
Zaterdagen 26 Januari en Zaterdag 2 Februari zijn er nog plaatsen beschikbaar voor deze leuke workshop.
Grtz; Mtbfool
Grtz; Mtbfool
Thanks Arno.
We doen ons best en gaan er voor dat deze 2 allebei doorgang vinden.
Grtz: Mtbfool
We doen ons best en gaan er voor dat deze 2 allebei doorgang vinden.
Grtz: Mtbfool
Ook vandaag 26 Januari weer mensen van het Forum op bezoek IVM de workshop groot ondehoud.
Gezellige dag vandaag met allemaal fiets fanaten.
Grtz; Mtbfool
Gezellige dag vandaag met allemaal fiets fanaten.
Grtz; Mtbfool